Nekad Niwar 98 | Ban Överklagan [OLOF]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Niwar 98

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199146855175/

Ditt Hex-ID: steam:110000146b9eb07

Vad är din discord tagg? Niwar 98

Vem var det som bannade dig? 1skyle

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-11-12 203018.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ej! Men dom sa att du skulle bli banada om jag hade gjord det igen ok jag fick varning, men sen så när jag rpar så från ingenstans så bannar han mig vet ej för jag körde fort eller nåt liknade. Jag blev förvirrad när dom banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Kolla det var gissla drama i fängelsen och sen så åkte jag dit jag körde typ 300 km för att hinna och hjälpa till men jag han inte till fängelsen jag var typ 1 min från den och dom bannar mig i 5 dagar för : Powergaming (§ 4.1h), VDM (§ 4.1), Så att jag pitta killen i 150 km i timmen och det var inte min ide det var min kollega som satt i baksätet och att jag tänkte inte på 50 km så att glömt helt borta, men innan biljakten så var det han som pitta först så vet ej varför ni gör på mig .

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag kan erkänna att jag körde för fort när jag pitta men jag sa till kollegan ska jag pitta honom han sa ja och då så gjorde jag det, men jag glömde bort att det var 50km dumt av mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har aldrig blivit bannat, första gången gör en Ban Överklagande

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att jag ska inte lyssna på vad dom säger och att ska kunna inte glömma bort reglerna

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja. Att aldrig lyssna på dom som inte kan polis reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja absolut -_-

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka