Accepterad NisseLarsson | Medlem ansökning [Matte0707]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NisseLarsson

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198076820309/

Vad är ditt namn i verkligheten? Månsson

Vad är ditt discord namn? fragzcore#1744

Vad är ditt födelsedatum? 13 Mars 1992

Berätta om din karaktär. Min karaktär Heter Nisse Larsson, han föddes 1993 i april i Rågsved, med en mamma och en pappa som älskade honom överallt annat, allting var bra i några år tills pappan Lars förlorade jobbet och började supa istället samt gick på mycket benzo för att klara vardagen som han alltid sa till Nisse, mamman Gunilla vart tvungen att skaffa 2 jobb eftersom Lars inte tog tag i livet och bara söp. Runt 2000 när Nisse var 7 år gammal började hans pappa misshandla honom och Gunilla, varje dag var det slag och bråk och bara skit hela tiden, Nisse rymde hemifrån när han var 13 år gammal och började driva runt på gatorna i Rågsved, han blev snabbt omhändertagen av ett gatugäng i rågsved som sysslade mycket med kriminella aktiviteter såsom: droger,rån,kidnappning av diverse högt uppsatta personer, vid 15 års ålder hade föräldrarna slutat leta efter honom och trodde han var död, det hade gått 2 år sen Nisse försvann, han lärde sig gatan snabbt och alla aktiviteter det gick att tjäna pengar på, han blev också snabbt ganska högt uppsatt i gänget han var med i eftersom han aldrig backade. Han gjorde ej detta för hans pappa hade sagt till honom redan i tidiga år att det bara är fegisar som backar, så Nisse tog detta med sig på sin resa och gjorde karriär i den undre världen som torped. Han blev uppskattad snabbt då han gjorde så alla mord såg ut som olyckor, polisen kom aldrig på honom. En dag när Nisse stod i centrum och hängde så såg han hans pappa stå och tafsa på några brudar vid fontänen, så han gick fram och frågade vad fan han höll på med, vartefter hans pappa som både var full och hög på benzo (och kände därefter inte igen din egen son) började veva mot Nisse, Nisse hård som han är slängde upp en Gun i hans farsas ansikte och tryckte av. Efter det sprang Nisse snabbt därifrån till sitt gömställe, några dagar senare så kände Nisse han va tvungen och gå hem till mamma Gunilla och berätta vad som hänt, samt ge henne cash som han tjänat på sina stötar så hon slapp jobba för resten av livet , sagt o gjort han gick hem till mamma som inte heller kände igen honom, presenterade sig som hennes son, men hon kunde inte förstå, han kramade henne snabbt gav henne bagen med cashewn och taggade långt därifrån till en annan stad där han strävar efter att göra karriär inom Polisen denna gången ! Helt okänd ska han gå till känd.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Varför just jag ska bli medlem? Jo det är för att jag tar RP på största möjliga allvar, och kan bidra med både ordning och bättring på servern! Jag följer alltid regler och tar alltid ansvar för mina handlingar.. Fungerar bra med alla typer av människor i alla situationer, så kort sagt kommer jag att bidra med en bättre miljö och bättre ordning på servern!

Vad kan du bidra med till serverns RP? Mina mål med mitt rollspel är att utvecklas mer som människa inom denna communityn på fivem, eftersom jag har spelat rollspel som inte är online tidigare så vill jag verkligen lyckas online med, och det tycker jag att jag har gjort! Vidare har jag som mål att skaffa fler vänner inne på servern, fylla min telefon med kontakter så att alla bara kan hänga med varandra här inne varje dag som ett stort och gött gäng! Sprider alltid positivitet vart jag än kommer och den smittar verkligen av sig!

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte låter sitt eget ego gå före alla andras!

Hur hittade du Unive? Genom min polare som också lirat här länge han tipsade mig om denna häromdagen och jag blev som ovan nämnt fast direkt!

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Vidare till muntlig intervju, du har 48 timmar på dig annars blir den automatiskt nekad. Lycka till.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka