Accepterad NISSEDISSE | Medlem ansökning (N1sse)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NISSEDISSE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? nissedisse#0431

Vad är ditt födelsedatum? 24 Mars 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Alex Silva han är född i en stad som heter Unive. Han hade en ganska jobbig uppväxt så han fick lösa allt själv. Han lagade maten själv köpte kläder,mat mm,. När han va 5 år så flyttade han till en fosterfamilj som han kallade familjen johnsson. Dom va en bra familj men inte tillräckligt bra. Han kom hem från skolan varje dag och mådde jättedåligt. Hans föräldrar var missbrukare hans förra familj men inte tillräckligt bra. Han bodde där i 5 år sen skulle familjen johnsson flytta till spanien barcelona. Då flyttade han till familjen Larsson och där stannade han till han blev 23 sen flyttade han hemifrån. Då flyttade Alex igen och åkte till England London och bodde där i 7 år och nu är han i unive igen. Alex älskar denna staden då han föddes här och hans vänner är kvar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? skapa roliga scenarion, prata med mycket folk, kanske få något jobb, skaffa mycket vänner och allmänt ha jävligt kul. mitt mål är att skaffa mycket vänner och hitta på roliga saker och allmänt ha jävligt kul. Eftersom jag ändå inte har något mer att skriva Utav det jag sätt så ser det väldigt lovande ut. Eftersom serveren kommer säkert passa min karaktär något enormt så är jag väldigt taggad på att eventuellt komma in och sätta igång med rollspelandet. Mitt mål med Unive och rollspelet är att vara väldigt seriös. Jag gillar när man är seriös i spel och låtsas som om det är på riktigt jag är också bra på att leva mig in i karaktärer. Jag kan sitta i timmar och spela det här underbara spelet.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar inte bara för sin vinst utan att du ska tänka på motparten så att dem också har ett roligt scenario så inte du bara ska vinna hela tiden för då blir scenarion inte roliga för motparten.

Hur hittade du Unive? Jag har spelat här innan i typ 5-6 månader.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka