Nekad NISSEDISSE | Chef-jobb ansökan[GSP][L1nuS]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

NISSEDISSE

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? grovvestrett pizzeria

Vad heter du IRL? nils

Vad heter du på discord? ñ̸ͅì̶̝s̴̮̏s̴̯̿e̴͕͑#0431

Hur gammal är du? 13

Hur länge har du spelat på Unive? 5-6 månader

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill utveckla jobbet på så sätt i /me och i våran kundservice jag ska även göra så att folk kan åka till pizzerian och sen få maten hemkörd istället för att vänta i resturangen om det är mycket kö. Utveckla /me jag kommer att gå igenom hur man använder /me och vad man ska skriva som ex /me knådar degen för att jag vill få ett långdrager scenario för annars tror jag ingen kommer tycka det är kul att jobba och kunderna inte heller kommer tycka det är så särkilt kul heller. som jag skrev att folk kan komma och beställa och sen kommer vi som jobbar hem till hen då slipper personen vänta och vi gör ett längre scenario. samt att jag kommer styra upp vilka som lagar pizzor och vilka som tar emot beställningarna. Jag vill även hitta drivna personer som har humor och kan vara roliga mot kunder och vårat arbetslag på grovvestreet pizzeria.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat på grovvestrett pizzeria innan så jag vet hur man använder /me på ett bra sätt, men jag vill lära mina arbetare det också! Jag har bakat pizza hemma så jag vet vad man ska skriva i /me samt att jag är bra på hur man är som chef och vad man gör om någon är korrupt och gör pizzor till sig själv och inte betalar visst det är gratis att göra dem men jag vill ändå att man ska kunna rpa på att ingredineser kostar ig så inte folk gör pizzor hej vilt.

Hur ofta kommer du vara inne? 4-6 timmar på en dag.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? nej

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka