Nekad Nisse89 | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nisse89

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089546325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? mr_nil#0395

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nils Mann och är 21 år gammal. när Nils var liten så växte han upp utanför stan med sin mamma, pappa och sin bror i ett stort och fint hus. men senare när han blev äldre så flyttade han till stan Unive själv och träffade många vänner han kunde vara med. han har inte riktigt skaffat jobb än så länge så han har inte så mycket pengar. hans pappa gick bort i cancer år 2011 så Nils mådde väldigt dåligt. men efter ett tag så bestämde sig Nils för att ta tag i sitt liv och försöka få jobb tillexempel inom polisen och tjäna pengar och ha kul. Nils är en karaktär som är väldigt rolig, snäll och tycker om att utmana sig själv med olika grejer han är väldigt bra på att ta hand om personer i stan och hjälpa folk. Nils pappa var polis så han har ganska många fördelar med att vara polis och han tycker det låter väldigt kul. Nils framtidsdröm är att skaffa en stor och fin lägenhet och en fin bil man kan köra runt med i staden och ha en bra ekonomi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vill bli medlem på servern eftersom det finns så mycket att göra på servern och den fungerar helt perfekt. eftersom jag vill bli polis så krävs det att vara medlem. mer anledningar är att jag gillar svenska servrar för att många är aktiva, det finns många roliga jobb man kan jobba på. och man behöver inte stressa varje gång man ska prata med folk eftersom man slipper prata engelska

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? en bra Rp server med många spelare man kan lära känna från både äldre åldrar och yngre åldrar, man kan typ vara inne vilken tid som helst på dagen och det är mycket spelare inne, om man vill sälja sin bil kan man göra det väldigt lätt och det tycker jag är väldigt bra

Hur hittade du Unive? genom en streamer som heter cosmo_BT på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? att sprida mycket glädje i servern få ett tråkigt samtal till ett mycket bättre och roligare samtal, hjälpa andra när det behöver som mest. det jag bryr mig mest om är att få andra glada med mycket energi, och att nå högre nivå inom Rp och kanske få jobb hos polisen

Vad har du som mål att uppnå på Unive? mitt mål är att ha kul, bidra med en hög Rp som jag nämnt tidigare och vara seriös för andras spelares skull. och öppna upp min karaktär för andra spelare

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Nekad, utveckla dina mål med ditt rollspel och varför du vill bli medlem.

Tillbaka