Nekad Nisse89 | Medlem ansökning [Marr4n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nisse89

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199089546325/

Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? mr_nil#0395

Vad är ditt födelsedatum? 2 Juni 2008

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Nils Mann och är 21 år gammal. när Nils var liten så växte han upp utanför stan med sin mamma, pappa, och sin bror i ett stort och fint hus. Men senare när han blev äldre så flyttade han till stan Unive själv och träffade många vänner han kunde vara med. han har inte riktigt skaffat jobb än så länge så han har inte så mycket pengar. hans pappa gick bort i cancer år 2011 så Nils mådde väldigt dåligt. Men efter ett tag bestämde Nils sig för att ta tag i sitt liv och försöka få jobb tillexempel inom polisen och tjäna pengar och ha kul. Nils är en karaktär som är väldigt rolig, snäll och tycker om att utmana sig själv med olika grejer han är väldigt bra på att och ta hand om personer i stan och hjälpa folk. Nils pappa var polis så han har ganska många fördelar med att vara polis och han tycker det låter väldigt kul. Nils framtidsdröm är att skaffa en stor och fin lägenhet och en fin bil han kan köra runt med i stan och ha bra ekonomi.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bidra med massa energi och sprida mycket glädje vara seriös med det jag gör för allas skull i servern.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? en bra server med många spelare i och bra jobb man kan jobba som tillexempel polis eller något annat. du kan göra väldigt mycket i servern i alla fall och det är därför jag älskar den här servern.

Hur hittade du Unive? genom en streamer som heter cosmo_bt på twitch

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul med alla i servern och försöka komma i en så hög nivå som möjligt

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att bli polis eller något annat som jag tycker är väldigt kul och kunna göra bra för andra i servern

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej bara unive

Tillbaka