Nekad Nisse Larsson | Medlem ansökning [Lucas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nisse Larsson

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198443850922/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Herman Fransson

Vad är ditt discord namn? Frasse#1043

Vad är ditt födelsedatum? 12 November 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Daniel Johansson. Daniel kommer från en tuff uppväxt där hans mamma dog av överdos när Daniel var 9 år. Daniels pappa misshandlade honom både fysiskt och psykiskt som liten. Daniel är från Göteborg och är född 1992. Han har studerat som polis i sin förra stad men har kommit till denna staden för att kunna ta chansen och ansluta till en väldigt välutvecklad samt gemensam kår. Daniel lider av ADHD vilket gör att han har relativt svårt att hantera sin ilska vid spända tillfällen. Daneil är en karaktär som kommer bidra med massa socialt rp och ett skratt för alla.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag kommer ta vara på mitt medlemskap väldigt noga. Jag kommer också rekommendera att man ska eller snarare vilja bli medlem på Unive. Jag kommer vara aktiv vilket också kommer visas att jag har varit värd mitt medlemskap.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Har sett väldigt mycket goda saker om denna server på t.ex streams,promotion etc. Är också väldigt intresserad av scripts, vilket då gjorde att jag slutligen kom hit till denna server och fick se era grymma scrips. Har följt servern ett tag och diggar verkligen den seriösa RP nivån som är på servern.

Hur hittade du Unive? Jag blev rekommenderad av en streamer.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bidra med RP som ska passa för alla. Att kunna ta ledarskap över andra så saker ska kunna flyta på. Ett stort mål som jag också har är att få en välutvecklad karaktär som kommer vara igenkänd i stan och många kommer kunna mig som nära vän i det sociala RP.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna uppnå en hög RP nivå med mina medspelare, samt ha förbannat kul!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka