Accepterad Nisse | Ansökan till Servervakt [Lökis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bl1cky

Icke Medlem
Meddelanden
175
Reaction score
32
Vad är ditt namn i verkligheten? Kian

Vad heter du på discord? Kian#0677

Ange ditt födelsedatum 24 Juli 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Skoldagar
Mån - Fre: 16:30 - 00:00

Helgen
24/7

Hur länge har du varit medlem på Unive? Började Rpa på Unive 2021-03-12

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 19

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Man kan säga att Servervakt är staffsen högra hand, de hjälper staffsen att tillexempel kicka folk som är afk, dv:a bilar som står mitt i vägen eller svbannar de som begår milda regelbrott.
Som servervakt så ska du inte sitta och leta efter spelare som begår regelbrott, du kan rpa som vanligt. Men ditt uppgift som SV är att om du ser en spelare begå ett regelbrott som till exempl failrp (svarar ej på ./me) då ska du kicka spelaren, men om spelaren begår ett grovare brott så ska du svbanna eller så kan du kontakter en staff för att förlänga bannen.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag har varit Support och Servervakt förut här på Unive, så jag har valt att ansöka igen till Servervakt för att kunna hjälpa servern, har sätt att det är många bilar som folk lämnar mitt i vägen, jag vill kunna hjälpa till o dva dem så dem inte blockerar vägen så det inte förstör för de som är i scenarios.
Eftersom jag har varit SV förut så har jag erfarenheter inom Servervakt och kan många commands som sv har.

Kortfattat så vill jag hjälpa till och vara en del av servern, och få stopp på spelare som begår regelbrott hela tiden.
Jag är en aktiv spelare, blir jag servervakt så kommer jag också bli en aktiv servervakt. Sist jag var Servervakt var för 1 år sen, jag vill börja hjälpa till igen.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption betyder att man missbrukar sina perms för att tillexempel vinna i ett scenario eller kickar folk för ingen anledning.
Exempel på att vara Korruption är att ha på toggleid under scenario, då kan du se folks id igenom väggar eller i buske.

Dva folks bilar från ingenstans skulle jag kalla korruption, du missbrukar dina perms då.
Kicka någon för att du ej gillar personen ooc eller ig, utan anledning. Det kallar jag också korruption.
 
Godkänd. Jag sätter den på Godkänd. Då han andra inte gjorde det!
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top