Accepterad Nis09 | Ban Överklagan [derbi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nis09

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198255752948/

Ditt Hex-ID: steam:1100001119cc6f4

Vad är din discord tagg? Cuckoo#3449

Vem var det som bannade dig? derbii

Hur lång tid var din ban? 5 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: bild_2023-01-22_204801024.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för att jag körde krim utan krim för att jag storma ett gäng hus och det finns en ny regel att man ej får luta på stormningar men jag visste ej det för att var ej på krim mötet för att jag hade familj över så jag kunde ej vara med så vi stormade och då lutade jag två personer. Men jag blev bannad för att jag ej visste att jag blev av med krim då så jag gjorde en annan kriminel sak och visste ej att den rollen var borta så då blev jag bannad för krim utan krim.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stormade ett hus med min vän för dem hade döddat min kompis så då ville vi ha hämd och då dödade jag två personer ock lutade dem för jag visste ej den nya regeln att man ej får luta under stormningar. Sen så åkte jag och gjorde en annan kriminel sak och eftersom jag ej visste att min krim var borta jag var ej medveten om det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker det var lite mitt fel jag borde ha kollat på de Phillip skrev men eftersom detta ej handlade om mitt rp och det var om att jag var klumpig och ej kollade på det phillip skrev. Jag tycker dock jag förkännar kanske en andra chans eftersom det ej hanlade om mitt rp ande och för att jag el kolla up.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag hade en ban då jag vdm för att min grafik var så hög så jag såg ej en person på vägen och då blev jag bannad för vdm men det var felaktigt och hade klip så blev unbannad.
Efter detta så sänkte jag grafiken och det har aldrig hänt igen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha kollat reglerna och jag borde ha kollat reglerna och jag borde ej ha lotat dem det var mitt fel men jag vill så gärna ha andra chans för jag älskar servern och jag har en bra rp nivå som jag gärna vill anmvända i flera år till.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? JA

Du får en chans till vill att du läser alla regler igen och börja rpa seriöst,

Din ban överklagan har accepterats.
Tråd låst och flyttad till Ban Överklagande Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka