Accepterad Nippel | Medlem ansökning [jojo aye]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nippel

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
-4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad är ditt discord namn? _.neoo._

Vad är ditt födelsedatum? 13 December 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Karl Skrot. Han är runt 25 år gammal, kommer ursprungligen från Norrland men flyttade till Los santos i tidig ålder. Dom första åren i Los santos hade Karl det svårt. Famlijen hade dåligt med pengar i vilket resulterade att Karl började hänga med fel umgänge. Karl var en smart grabb, hade det enkelt att lära sig i skolan, men hans kompisar tvingade honom till att göra dumheter han innerst inne inte ville göra. När Karl var 18 år gammal gick han och hans kompisar ut för att hänga, men ett vanligt häng slutade med ett bråk mellan hans kompisar och några snubbar Karl aldrig har sett. Karl var inte medveten att hans kompisar hade fiender som ville få dem dödade. Men det fick han reda på när en av dem drar ut ett vapen och börjar avfyra skott mot Karl och hans kompisar, Karl kompis Frank åker ner på marken efter han blev träffat rakt i magen, och Karl ser hur ett vapen flyger ut från hans ficka när han slår ner på marken. Adralinet slog till Karl så hårt så han bestämmde sig för att ta upp vapnet och börja skjuta på dom som nu var påväg därifrån med en bil. Medans han skjuter på grabbarna som åkte därifrån dyker polisen upp.

Polismännen hoppar ut ur bilen och pekar automat gevär mot Karl, och skriker på honom att släppa vapnet. Ända tanken som gick egenom hans huvud var att han inte var redo på att dö så han gjorde som polisen sa och släppte vapnet. När polisen går fram för att arrestera Karl ser han hur hans kompisar har lämmnat honom, förutom Frank som låg avtuppad på marken bredvid honom.

Han satt i fängelse i 7 år, nu är han ätnligen ute och ska börja om på ett nytt kapitel. Han har träffat Frank igen och de ska börja om på ett nytt kapitel. Deras tanke är att de ska bygga upp ett kriminellt nätverk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har en väldigt social rp, vilket gör att jag inte skjuter mycket vilket även leder till långdragna scenarion och utvecklade scenarion. Jag bidrar med en rolig rp, som leder till att folk vill rp runt och med mig. Jag kommer bidra med en rolig och utvecklad kriminell sida på servern. Då jag har varit krim länge och vet hur jag ska rp som krim. Jag kommer att skaffa många vänner men framförallt rp med mina vänner som spelar på servern.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska vinna varje scenario. Om man gör ett bankrån så ska man inte tänka på att du ska vinna varje scenario. Man ska tänka på att polisen ska ha en chans att vinna scenariot. Att man inte flyr med den snababste bilen man har så att man tappar polisen direkt. Utan polisen ska ha en chans i scenariot osv.

Hur hittade du Unive? Jag hittade den genom streamers och genom polare.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka