Accepterad NiPpEl | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nippel

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
-4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Ditt discordnamn: Nippel#5500

Ange ditt födelsedatum 13 December 2006

Varför ska just du bli staff? För att jag aldrig har varit det på Unive. Däremot har jag varit det på andra servers. En server jag har varit staff på är Gaaaamlllaa ortenwave. Jag var staff där ett bra tag tills jag valde att säga upp min mod. Jag hade ej mer tid för att slösa tid på en skitserver. Jag skulle vilja bli staff för att jag har goda egenskaper som passar för just staff. Det passar mig perfekt då jag är en positiv och väldigt glad människa. Jag ser ofta och hör ofta av mina kompisar att de ofta sitter väldigt länge i support och väntar på att det ska ställa en snabb fråga. Sedan när de skriver till folk i pm så tar det väldigt lång tid för att de får svar osv. Jag kommer vara extremt snabb i pm samt sitta i support och hjälpa alla på de sätt. Jag kommer vara extremt aktiv i discord och alltid vara snabb i pm och det kan jag lova. Jag har datorer på gymnasiet och där har jag alltid en discord flik uppe så jag ser varje gång jag får en notis från discord så är jag där. Jag är ofta inne på discord på telefonen och är ofta inne när jag inte har något att göra. Jag har ofta inget att göra när jag kommer hem eller är i skolan, då är det väldigt lätt för mig att bara sätta mig i support eller donation och sedan så är det bara att jag tar in folk som behöver hjälp. Jag kommer att bidra med energi till staff teamet och jag kommer bidra med skämt och glädje. Jag är ofta på platser som t.ex. piren och trygghansa och torget där det ofta kan ske regelbrott. Detta kommer göra att jag ser mycket saker som händer och mycket reglerbrott som begås. Jag kommer att vara extremt trevlig i discord vilket gör att folk kommer att gilla och tycker att de får bra hjälp. Jag kommer alltid att bemöta folk med respekt och glädje detta gör att dom kan lita på att jag gör mitt bästa. Jag kommer att alltid göra mitt bästa föra tt utevkla servern samt serverns rp. Jag kommer alltid vara seriös. Jag kommer att alltid gå på /report ärenden så att folk uppskattar hjälpen som vi staffs ger. De kommer även vara glada eftersom att de får snabb hjälp. Jag kommer även kunna vara streamer vakt för att jag har ork till sånt och för att jag tycker det är kul att hjälpa andra. Jag har lärt mig att rp hela tiden från Unive, detta har gjort att jag har en bra känsla för att servern kan fortsätta växa och att den har mer potential. Jag kommer att låta folk ha en till chans om dom är icke medlemmar eller nya till servern som medlemmar om dom inte gör något grovt. Jag skulle inte direkt tycka att det var kul om jag kom in till servern och sedan blir bannad för något. Jag kommer därför att kicka de om det gör något litet. Och självklart kommer jag inte att vara snäll men ändå sträng. Jag har rp med många bra rp:are och det gör att jag får en bild av hur bra rp ser ut. Jag kommer att se till så att scenarion kommer att bli bra för båda parterna vilket får det till en extremt bra och rolig rp. Ni verkar ha det extremt kul i support med varandra och ni verkar ha en bra samanhållning i staffteamet. Jag är även extremt bra på att hantera stress och stressiga situationer och även när det har hänt mycket så tar jag hand om det på ett väldigt bra sätt.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer att kunna vara aktiv väldigt mycket. Här kommer det en liten ca mall på hur en vecka kan se ut utan prov osv, jag kommer att behöva plugga till prov då jag går i gymnasiet.

Måndag - 07:30 - 14 på discord och sedan 14 - 01 ingame och på discord
Tisdag - 07:30 - 15:20 på discord och sedan 16 - 23 ingame och på discord
Onsdag - 9 - 15 på discord och sedan 15:30 - 23:30 ingame och på discord
Torsdag - 8:30 - 15:30 på discord och sedan 15:45 - 22:30 ingame och på discord
Fredag - 07:30 - 14:00 på discord och sedan 14:30 till 04 ingame och på discord
Lördag och Söndag 10 - 12 på discord och sedan 15 - 00:00 ingame och på discord

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på Unive sedan Januari, jag har glömt inlogget på mitt gamla Unive konto så jag skapade detta!

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja, jag har mycket erfarenheter inom staff sen tidigare. Jag har varit staff på ortenwave och sedan har jag haft kompisar som har varit staffs. Jag har lärt mig mycket från mina kompisar om hur man ska bete sig och hur man ska vara som staff. På Unive verkar ni ha det kul i staff teamet. Jag kan de flesta kommands som Unive använder och de har jag lärt mig från staffs och från Unive!

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jobb, jag är inte redo för det!

+rep han är en trevlig kille som alltid är snäll och allmänt trevlig denna grabb är mogen, och vet hur man hanterar denna roll ge han åtminstone en chans <3

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka