Accepterad NiPpEl | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Limpis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nippel

Icke Medlem
Meddelanden
119
Reaction score
-4
Vad är ditt namn i verkligheten? Neo

Vad heter du på discord? Nippel#0001

Ange ditt födelsedatum 13 December 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det är många olika anledningar. Det första är för att jag vill bidra med något extra och något finare till servern. Jag älskar att hjälpa nya personer som är nya till servern och det vill jag utveckla genom att blir medlemskapsansvarig. Jag som är servervakt just nu har haft jätteroligt med icke-medlemmar, när jag ser en icke-medlem så åker jag oftast fram till de och fråga vad de heter etc, och det vill jag nu kunna göra ooc, jag vill hjälpa nya personer till servern och se till att de får en bra och härlig upplevelse här på Unive. För det andra så vill jag bli medlemskapsansvarig för att jag vill kunna underlätta staff arbeten och jag vill vara snabb i /help och vara snabb till folk som behöver hjälp. Så fort jag ser en help så kommer jag att hjälpa de. Jag vill även se till så att folk sköter sig och har en bra rp för det passar in på Unive. Jag vill även börja jobba mig upp till helper.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag hade varit extremt snabb i pm, help och reports, detta hade underlättat helper+ arbeten så att de inte behöver göra massa småsaker. Jag hade även varit snabb i medlemskaps intervjuer så att folk märker att jag är där för att hjälpa dem. Jag hade varit ett bra exempel på hur en medlemskapsansvarig skulle vara och hur man ska bete sig. Jag är duktig på det jag gör och jag kommer att se från olika vinklar på när det gäller stora scenarion och om konsekvenser ska ges ut eller inte. Jag är trevlig mot alla.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska möta folk på ett bra och respektfullt sätt. Jag har en regel för mig själv där jag tänker "jag ska bemöta personen som jag själv vill bli bemött" och detta har jag kommit långt med. Man ska vara trevlig och lyhörd så att man vet vad personen strävar efter, är han kaxig så kommer jag att vara lugn och bemöta honom på ett bra och trevligt sätt, jag kommer vara trevlig oavsett vad även om han kallar mig saker kommer jag fortfarande vara trevlig tillbaka för att jag vill inte sjunka till samma nivå.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Man ska bära Medlem´s rollen med respekt och när man bär på rollen så ska man känna sig stolt och man ska aldrig svika den. Om man inte kan bete sig eller respekterar andra som bär på rollen så tycker jag inte att man förtjänar den. Man ska känna sig stolt och man ska vara mogen när man bär sig med rollen "Medlem". Medlem´s rollen är en extremt viktig del av servern och därför ska man inte missköta den.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska alltid sträva efter strunt förnuft, man ska inte lalla runt och tro att man är mer värd än andra för att man är "Medlem", du ska behandla rollen med respekt och du ska inte bryta mot några regler. Om man inte kan bete sig eller använda rollen som den ska behandlas så tycker jag att man inte behöver ha den rollen. Man ska veta vad som är rätt och fel och det är extremt viktigt utan att man ej ska göra allt som är fel utan man ska även göra det rätta. Jag tycker att de som är medlemmar ska använda sig av Social RP det vill säga att man umgås och har kul med andra.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag har ett ansvar att när jag godkänner en medlemskaps intervju så ska jag veta att den personen ska följa serverns regler och att han är pålitlig, jag bär ett ansvar att de som kommer in på servern ska trivas och bära sin Medlems roll med respekt och de ska även veta alla serverns regler för att de inte ska lalla och bli av med den direkt. Personerna ska vara mogen och veta hur man rp. Jag kommer att hålla koll på medlemmar så att de sköter sig och inte gör något annat. De ska inte skapa några större problem. Sen får jag känna om de låter lalliga eller seriösa under intervjun och då får jag ta ett beslut efter det.

Hur ser din aktivitetet ut? jag är aktiv minst 4 timmar ingame och sedan typ hela dagen på discord. Om jag pluggar så tar det typ 1 timme sen är jag inne igen. Men skulle säga runt 4-6 timmar per dag.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag är redo och är mogen!

+rep hade passat bra som MA då han är trevlig. även lätt och rolig att prata med!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka