Nekad Nino Kush | Medlem ansökning [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nino Kush

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nino

Vad är ditt discord namn? NinoKush1650

Vad är ditt födelsedatum? 28 September 1994

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nino Kush 30

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal Snäll Bestämd

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Nino Kush är en fascinerande individ med en sjuk bakgrund. Han har sina rötter i den kriminella världen men ska börja om livet i den nya staden och bli en bättre man,Att ha en rolig upplevelse och bli en del av *Unive* är prio ett. Jag vill genom mitt rollspelande bemöta andra roliga karaktärer och ha kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig kontent

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man agerar på ett sätt som gynnar motparten eller får det att framstå som att man agerar på ett sådant sätt, även om det kan vara till nackdel för ens egen situation

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja, jag körde en polis bil utan att vara polis, jag blev bannad i 2 dagar.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, COPBAIT, METAGAMING

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? JAg är en seriös spelare som skulle vilja ta mig upp, som tex bli support/staff

Hej!
Vi anser att du måste verifiera dig med BankID för att du har så lite loggs!
Du gör det genom att skriva i vår discord ”/verifiera” så att vi kan försätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!
Du behöver utveckla dina svar på följande frågor:
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Framtids planer?

Du har 24timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Jag växte upp i en miljö där snabba pengar och fel val ofta kändes som den enda vägen. Redan som ung drogs jag in i kriminalitet – både av behov och av fel sällskap. Under flera år levde jag ett liv som ständigt låg i gråzonen, och även om det ibland kändes som att jag hade kontroll, förstod jag till slut att jag höll på att förlora både min frihet och mig själv

mina framtidsplaner är att bygga upp något företag för att kunna hjälpa mina vänner som stöttar mig till att bli en bättre människa, hjälpa folk att stå på egna fötter än att ta den lätta vägen (kriminaliteten). jag vill vara en etablerad entreprenör, ekonomiskt oberoende och en förebild för andra. kan jag kan alla.

Nekad.
Anledning: Din text är AI skriven.

Du får ansöka igen om 24 timmar, lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka