Nekad mReal Bullen | Medlem ansökning [Kevin88]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Real Bullen

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? love

Vad är ditt discord namn? realbullen

Vad är ditt födelsedatum? 7 Oktober 2008

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nino Korowski

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, nyfiken och snygg

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nino växte upp i ett område där pengar och skolmöljigheter va svårt att få. redan vid ung ålder fick han lära sig ta hand om sig själv och ta eget ansvar. Familjen hade det svårt med pengar därför bestämde sig Nino för att börja jobba med småjobb för att stötta hemmet. Under tånåren drogs Nino in i fel umgänge och hamnade mycket i problem. Trotts allt det fanns det en vilja inom honom att göra något bättre med sitt liv. Efter många sos samtal och prickar i registret bestämde Nino sig för att flytta till Unive och påbörja en ny start. Sakta men säkert började Nino bygga upp sitt liv igen genom att få lära nya och bättre människor, skaffade arbete och fick tillräckligt för att försörja sig själv. Framtidsplanerna: på kort sikt vill Nino skaffa ett stabilt och roligt jobb, tjäna lagliga pengar, bygga kontakter. Medans på lång sikt drömmer han om att starta eget företag, äga ett hus istället för en lägenhet som han har bott i hela sitt liv, lämna sitt gamla liv helt bakom sig även fast det är svårt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? spela min karaktär så realistisk som möjligt, skapa roliga och utvecklade scenarion, respektera alla inne på servern änev om dom är nya och inte kan så mycket, vara aktiv och spendera mycket tid med dom andra på servern.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att du spelar för motpartens vinst i ett scenario menas att du inte fokuserar på att vinna själv. Utan du spelar så att situationen blir rolig och meningsfull för alla inblandade i scenariot. I rp handlar det om att skapa roliga stunder tillsammans inte att vara bäst eller alltid komma undan.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej jag tar alla regler på stort allvar och om jag är osäker på något så frågar jag staffs för att undvika att göra ett regelbrott

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Social-rp/ vara social, sunt förnuft/ grunden bakom alla regler/tänk realistiskt!!, fear rp/ inte värnar för sitt liv, cop-bait/ försöker få polisens uppmärksamhet genom att bryta lagen framför dom t.e.x, metagaming/ tar information OOC till spelet och rpar på det. RDM/ dödar någon utan giltig anledning.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en Mogen, lugn spelare som bara är här för minnen, ingen rivalitet!6

Din ansökan har blivit nekad av högre uppsatta.

Du får ansöka igen om 48timmar. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka