Nekad nimblow | Medlem ansökning [Albin.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nimblow

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Nilsson

Vad är ditt discord namn? nimblow

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter lukas Nilsson och är 25 år gammal . Hans föräldrar dog när han va ung. När han blev 20 flyttade han och bodde själv.
Lukas gillade fotboll när han växte upp och han gillade mycket sport. Lukas fokuserar att få job i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att streama och rekommendera den hära sever till folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Det står för Random Deathmatch, att man ska inte döda elr slås utan en mening. VDM: står för Vehicle Deathmatch och Innebär att man ska inte använda vapen i en bil och gå och skjuta de utan en bra anledning.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Lite jag har spelat några andra servers så ja jag har erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag gillar rp och vill bill en Medlem i den hära severen och jag gillar gta.

Nekad.
Anledning:
Utveckla "Berätta om din karaktär." och "Vad kan du bidra med till serverns RP?"

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka