Accepterad nimblow | Medlem ansökning [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nimblow

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lukas Nilsson

Vad är ditt discord namn? nimblow

Vad är ditt födelsedatum? 5 April 2011

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas Nilsson och är 25 är gammal. Lukas kommer ifrån alby i Botkyrka. Lukas växte upp med många vänner i alby och Fittja. Lukas älskade sport och hans favorit sport va fotboll och han va väldigt bra på fotboll. Han levde med sina föräldrar och 1 bror. Hans bror heter Dani. Dani säjde droger men ingen i hans familj visst. Och sakan var att han hade opps. En dag Var Lukas och hans föräldrar hemma och då kom ångon och sköt Lukas pappa tills han dog. Då kom Dani hem och döda killen som döda hans pappa och då kom polisen och Lukas bror gick till fängelse. Lukas grät och hans mamm okcså de båda var ledsna. 1 år efter flyade Lukas och hans mamma till Bredäng då var Lukas 16 år gammal. Det var inte långt från alby men hans mamma villde flyta. Här hitta Lukas nya vänner och han började i ett fotbolls lag Hammarby Akademi. Han körde där ett år stills han fick en stora stada och kunde inte spela fotboll för 3 år. Lukas arg efter allt som har hänt i hans liv. 8 år senare bor han fortfarande i bredäng själv och han hade ett job men fick sparken och letar efter ett job.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra men en bra rp nivå och en hög och bra social rp och försöka skaffa så många roliga scenarion som möjligt och scenarioserna kommer att vara genomtänkta och inte ha några regel brott här på unives regler och dom kommer att vara så sociala som möjligt och med den hägsta rp nivån som jag kommer att försöka att nå.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att båda ska ha de kul och att man inte ska bara gå för vinst hela tiden utan att man ska kunna ta en förlust i ett scenario och en vinst utan att bryta mot några regler här på unive och bara för att man förlorar ska man inte brytta mot några regler tillexempel att genom att använda sig utav combatt logging och undivka scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna RDM: Det står för Random Deathmatch, att man ska inte döda elr slås utan en mening. VMD: det står för Vehicle Deathmatch och det innebär att man ska inte använda ett vapen eller slås utan en giltigt bakomliggande scenario

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat Rp förut och okej erfarenhet.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej det är allt.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka