Inaktuell Nima | Ansökan till Staff [Arre]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nima

Medlem
Meddelanden
60
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? oliver olausson

Ditt discordnamn: .oliver8295

Ange ditt födelsedatum 9 November 2009

Varför ska just du bli staff? Jag vill bli staff för det känns riktigt roligt att vara de. Jag tycker ändå jag kommer passa som en riktig bra staff för att jag är trevlig å snäll och kommer försöka lösa problemen som uppstår. Jag kommer också att vara väldig aktiv och försöka göra rpn så bra som möjligt så jag kommer bidra med mycket aktivitet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? De jag tycker inte fungerar på server i detta nu är att jag tycker att de kan vara ganska mycket lall och lite för mycket skottlossningar och för lite socialt rp och alla ice medlemar som inte kan bete sig och inte föjer reglerna.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Båda 2 går att lösa om man lägger några staffs som specar några utsatta områden där dom grejerna sker oftare. Typ som grove brukar de skee skottlossningar oftare så om man har staffs som kanske spenderar mer tid i de området och håller koll på vilka eller vilket gäng som skottar mer kan man ge den informationen till krim ansvariga som kan ta upp de med de gänget. Och lall brukar oftast skee på typ där de e mycket folk som typ sjukan så då kan man altid ha en staff som kolla sånna samlade platser och även fortsätta med sitt vanliga staff arbete.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är jätte viktigt att agera professionellt för att det ska typ vara som en förebild för alla andra rpare. Jag tycker att du som staff ska vara snäll och trevlig mot de du pratar med för att vara en förebild.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag har tid varje dag att utföra staff arbete så kan typ lägga 2 timmar minst varje dag på staff arbete nu när jag har börjat skolan.

Hur länge har du spelat på Unive? ungefär 3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Support, Jobb

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Inaktuell, inte visat aktivitet eller engagerat sig i din ansökan på för lång tid. Denna ansökan kommer låsas och arkiveras.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka