Nekad Nilssonz99 | Ban överklagan [Rasse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kroken

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199166337889/

Ditt Hex-ID: 110000147e33361

Vad är din discord tagg? Kroken#5161

Vem var det som bannade dig? Kalle320

Hur lång tid var din ban? 14 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Korruption inom yrke ~Kalle320. Återstår: 10 dagar 12 timmar 45 minuter

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Förstår såklart varför det är en regel inom servern som jag hade missat då jag spelat på servern och helt enkelt hade glömt av den lite då jag ser korrupt folk inom lagliga yrken titt som tätt så trodde det var något inom rpn inte en regel liksom.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min gamla kriminella karaktärs kusin som då var karaktären jag spelade med när jag blev bannad, hade ett möte vid scenen med några från de gänget min gamla karaktär var med i. Som hans kusin skulle han såklart hjälpa hans vänner och familj när han inte var i staden längre. De ville ha hjälp med fordonsuppgifter för att få fram namn på folk, jag var där civilt klädd, inte i mina securitas kläder. Detta fick mig många ideer och tänkta scenarion i huvudet men Kalle320 speccade och tog in mig i support och förklarade läget. Jag förtod såklart varför han gjorde så som han gjorde men fick inte direkt någon chans att förklara mig.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Självklart inte en felaktig ban jag står för mitt fel men hade faktiskt inte koll på att detta var en regel på servern då jag sett det så mycket samt att det aldrig varit en regel på servrar jag spelat på tidigare utan man har fått rpa på det och om man blir tagen involveras chefer samt polis och man kan skapa scenarion utav det också som förhör osv.

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 utav det var rätt och det var sunt förnuft i 60 min det var en liten skitgrej som jag såklart tog lärdom av inte mer med det. De andra två var halv-ooc/ fearRP (felaktig) och togs bort direkt då det inte var någon större grej. Jag som äldre är väldigt bra på att ta kritik och tar lärdom av mina fel och rättar mig såklart efter er i ledningen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Just då eftersom jag inte hade 100% koll på att det var en regel hade inte kunnat gjort så mycket annorlunda det var ett planerat och fet scenario och jag fick många ideer till scenarion. Nu i efterhand var det såklart dumt och hade såklart inte dykt upp till mötet om jag visste om regeln. Dock var jag aldrig korrupt på sett och vis då jag aldrig tog fram några uppgifter till dom utan bara hade en muntlig överenskommelse, så det jag hellre hade sett av er staffs är att ni kunde tagit in mig i support och sagt att det inte hade varit en bra ide att börja ta fram uppgifter till ett kriminellt gäng då de strider mot era regler att vara korrupt osv osv. Men såklart så ser jag felet och er tanke och detta är inget som kommer upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Lärt mig att kolla reglerna mer frekvent så man håller minnet rent och fräscht och undviker sånna här tabbar helt enkelt.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka