Nekad Nilsson0526 | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson0526

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? knut

Vad är ditt discord namn? nilsson0526

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: isak nilsson

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll bra kopis vill hjäp alla och en trevilg prsson

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: han heter iska nilsson han har jobba med ambulansen och polisen och han är en bra medborgare och han har mycker vänner i och unive som har flyta hitte n är snälle och han är omtensam och han vill bara hjälpa folken men han är ksk lite för snäll i blande och när han var liten blve han mamma mycket sjuk i en canske och hon dog och han fick flyta till ett hvb hem för han pappa var alkolis och han han kunde inte ta hand om iska då flyta han till hevp och där träva han sin bätsa vän erik och dom är bästa vänner en i nu dom har jobbar på samma jobb i flera år och där blev iska kär i en tjer som heter kajisa och hom börja jobbb på ambulsen och dom blev i ihop med vandra och skafa barn och . när iska var liten så var han en liten busis och han hitta på massa dom heter och då fick han sin för sta admänal och det var den sisttar med och han den han vänner alli var krimnell och isak blev lura va han och han blev miss handla vad han och rånad . och nu jobba han med ambulsen . iska har jobba med polisen för lägense och det var en bra gr

Vad kan du bidra med till serverns RP? mycker bra sernajos och bra rpa och att få mer spela och donnsoner typ ped som en liten preossen

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? typ att jag är är polise och jag vill bara vinna sernajot och dom andra få inte vind bådra ska få vinnea ett seninoa och man få had kul som krim och polis och man ska bara inte spela på att man ska vinna helta tiden för då kan det bli tråktig för dom anndra ochså

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja det har väl hent det jag läad mig va att man ska inte bry sig vad nar skig och om någon annanan gör ett fel så ska jag inte gör det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm när man använder sin bill som ett vappen och kör på folk och rdm när man sjuter någon utan andlg

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill donner för en imortn bill roll om jag medlem

Hej!
Ditt Discord konto är inte 6 månader gammalt.
Vänligen verifiera dig med BankID genom att skriva i vår discord "/verifiera" så att vi kan fortsätta granska din ansökan.

Du har 24 timmar på dig att göra det, annars nekas din ansökan automatiskt.
(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.)

Hej!**
För att vi ska kunna granska din ansökan, så får du inte vara aktiv deltagare på en annan Svensk RP-server.

Du har 24timmar på dig att besvara detta meddelande och meddela om du vill fortsätta på endast Unive eller gå vidare till en annan server.

Nekad.
Anledning: Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka