Nilsson.Airbender | Ansökan till staff "Flerryberry"

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nilsson.Airbender

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Användarnamn: Nilsson.Airbender

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad heter du på discord? Nilsson#8434

Ange ditt födelsedatum 15 Februari 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Från när jag vaknar så 13-16 kan jag spela. Vid 16 drar jag ut med grabbarna sen kommer hem och spelar 12-03 då det är mest moddare så det blir alltså väldigt många timmar jag kan vara aktiv som staff och hjälpa till.

Vad skulle du göra om du blir staff? Jag skulle hjälpa till, t.ex som att sitta mycket i support då jag märkt att det är väldigt många support ärenden här på servern, och jag känner att jag kan bidra till servern och kunna hjälpa så många som möjligt, även specka väldigt mycket, alltså större scenarion såsom gängkrig, bankrån osv osv, som andra staff kanske då inte har tid med. Kommer även ha ett öga på alla green zones då jag märkt att många missköter sig där.
Jag vill vara som en extra hand till alla spelare som behöver hjälp. Jag har märkt att i nästan varje scenario blir det att man behöver hoppa in i support och det är något jag speciellt vill få ändring på, alltså försöka skärpa RPn till en högre nivå.

Har du varit staff på någon server tidigare? Och hur fungera det där? Ja har varit Admin på typ 3 servrar, det fungerade bra kan basic commads och vet vad som krävs att få högre RP nivå.

Har du några tidigare erfarenheter? Som sagt varit admin på några servrar så kan commands.

Vad kan du om skripts? Tyvärr inte.

Varför vill du bli staff? Jag känner att jag har väldigt mycket jag kan hjälpa till med på servern, och vill att RP nivån ska höjas för alla spelares skull. Samt tycker det är kul och tycker också det är kul att hjälpa folk. Jag bryr mig om denna server och därför även jag vill lägga ner tid på den och se till att den blir så bra som jag vet att den kan bli. Samt vill få bort trollare så spel upplevelsen blir roligare och så servern får bra rykte.

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir staff är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar inte på nån annan server.

Om du ber en staff att läsa din ansökan så blir det automatiskt nekad. Förstår du det? JAPP.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka