Nekad I33E. | Ban Överklagan [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

I33E.

Icke Medlem
Meddelanden
42
Reaction score
0
Ban-referens
DC-162354 — Discord, Permanent
Anledning: Hejdå!
Bannad av: reconciliation
Visa på portalen →

Ban-referens
thahhg — FiveM, Permanent
Anledning: Brist på kompetens.
Bannad av: Momo
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag och en spelar skrev till varandra på discord sen blev det lite hetsigt sen tog vi vidare det till snap och vi båda två börja bråka med varandra och det var på snap. Ja det var så att jag bråka med en kille och då går han in i min mamma flera gånger och jag accepterar inte sånt och sen skriver jag till han på dc att adda tbx mig på snap för jag har haft han innan på snap och då börja vi bråka på snap han ber mig komma och jag säger att jag kommer göra si och så med han så det är ett bråk utanför unive det har inget med dicord o göra sen skickar han in det till momo och jag blir bannad jag tycker att det är fel och det är felaktigt för det har inget med fivem eller dicord o göra om man har bråkat med en annan spelare så är det helt okej o ta det med spelaren utanför nätet det har verligen inte med unive o göra

Tar du ansvar för det du blev bannad för? På ett sett och vis för att jag kan förstå staffen till en del men de en grej han har glömt bort att det är mitt privata liv det spelar ingen roll hur jag är bakom datorn så länge jag inte gör de på discord för det kan påverka unive men så länge det är utanför så tycker jag det inte angår er på det settet

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Ja kanske att inte bråka med grabbar som spelar på samma server som mig men det var inte så att jag börja bråket kan skicka bevis på att han killen började bråket och börja tjafsa och säga kom till frölunda men han fick ingen ban för Momo känner yackuza grabbarna och han killen va med dem så det är inte konstgt att momo tar sida

Varför ska vi ge dig en till chans? För jag tyckte beslutet var ganska så felaktigt för ni kan inte blanda er i mitt privat liv så länge det inte börjar påverka unive men vi tog allt igenom snap så det har verklgen inget med unive o göra

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det förstår jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka