Inaktuell Nilslund | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nilslund

Icke Medlem
Meddelanden
55
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad heter du på discord? N15#2627

Ange ditt födelsedatum 15 Juni 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag tycker det är kul att läsa texter och prata med nya människor. Vill även hjälpa servern framåt och försöka skaffa så många nya spelare som möjligt. Jag vill gärna vara med och hjälpa folk att börja och komma igång med sitt rpande. Vill även ha något annat och göra på sidan av rpandet. Det kan vara ganska kul att sätta sig och läsa folks ansökan och ha på någon lugn musik i bakgrunden. Det är ett väldigt stort ansvar att ta hand om men jag känner att jag är redo för det. Har spelat på denna server i några månader nu och tar det väldigt seriöst. Skulle verkligen ÄLSKA att hjälpa servern framåt. Ser också många som skriver i chatten om någon kan läsa deras ansökan eller ta intervju. Skulle gärna tagit deras intervjuer om jag hade kunnat.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag tycker att ni ska välja mig för att jag är väldigt aktiv vilket gör att jag kommer kunna ta fler ansökningar och muntliga intervjuer. Är väldigt social och bra på att prata med folk enligt mig själv. Som sagt så vill jag hjälpa servern framåt också och jag tror folk kommer tycka att rp blir roligare när dom blir medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? jag tycker att man ska bemöta folk på samma sätt och bemöta dom på samma sätt som man vill bli bemöten på. Under muntliga intervjuer så ska man ha ett varmt välkomnande och låta dom prata till punkt och säga vad man tycker efter. För vi vet ju alla hur det var att gå på intervju för första gången.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag vill försöka se till så att väntetiderna på intervjuerna blir kortare. Ska också bara godkänna folk som är seriösa och har skrivit en bra ansökan och har hög och bra rp nivå som inte förstör servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag anser att man ska kunna alla grundregler och ta rp seriöst och inte lalla bort sitt medlemskap. Dom ska kunna berätta om vad dom har skrivit på sin ansökan. Dom ska också kunna skriva en bra historia om sin karaktär.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag tycker man ska vara aktiv och läsa ansökningar och ta intervjuer ofta. Man ska även godkänna rätt folk och inte sånna som lallar utan sånna som är seriösa.

Hur ser din aktivitetet ut? vardagar 14:00 till 21:00 helger och lov 10:00 till 01:00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? jag spelar bara på unive

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej tror inte det

Tillbaka