Nekad nilscool09 | Blacklist Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool09

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
7
Blacklist-referens
ID: 63 — Övrigt
Anledning: spelar med esp + p12 montage
Personal: Toris
Datum: 2025-04-27
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Det började med att jag sköt ner 2 personer ur ett gäng och då så speccade en staff mig genom att kolla på min skärm via staff menyn. Han tyckte att det såg misstänkt ut och han valde att pc checka mig, jag blev då pc checkad men jag klarade pc checken och lämnade sedan support. Efter ett tag togs alla min roller bort och jag var bannad för misstänkt esp. Jag hoppar då in i support och en staff sa att det var väldigt tydligt fusk och han bannade mig då utefter klippet. Efter några överklagningar senare så blir jag sur för att jag inte får unban och då så lägger jag ut montage och får ytterliggare pålägg på bannen vilket då var P12 montage.

Tar du ansvar för det som hände? Ja det gör jag, jag valde att fuska och det är ingen snack om saken jag har blivit äldre och känner att jag kan ta anvsar över det eftersom att jag förstår konsekvenserna och hur det påverkar andra spelares upplevelser på severn och att jag inte är självisk som jag var då. Samt då att jag tar ansvar över mina montage och jag fattar att det bara är fjantigt och barnsligt att lägga ut sådanna montage.

Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte använda 3d parts mjukvaror och andra saker som ger mig fördel ingame. Jag har även lärt mig att det är fel att fuska inte bara för att det ger dig en fördel ingame utan också att det är taskigt mot andra spelare och mot ägaren Philip då eftersom att jag väljer att begå regelbrott på servern trotts att han gett mig flera chanser efter andra perma banns. Och såklart då så jag lärt mig eller mer insätt att montage bara är fjantigt och att det utspeglar bara ens rp ett dåligt sätt och att man förstör sitt egna rykte på servern när man lägger ut sån skit.

Varför ska vi ge dig en till chans? Varför ni ska ge mig en till chans är för att jag blivit äldre och mognare nu, jag är beredd att ta ansvar och visa att jag har blivit mognare och bättre och att jag då kan visa en bättre sida av mig. Jag tror att i ung ålder så blir man mer impulisv och har inte lika bra konsekvens tänk och man kan inte riktigt ta ansvar på samma sätt som man kan nu, och därför så tycker jag att jag borde få en till chans med tanke på hur länge jag varit bannad, har verkligen ändrats som person och är mer ansvarstagande nu och har bättre konsekvens tänk och kan se saker ur fler perspektiv och inte bara ur mitt egna.

Har du bevis som stödjer din överklagan? Det är väll isfåll ban bevisen.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Hej,

Vi har granskat din överklagan noggrant. Med hänsyn till de tidigare incidenterna samt den bedömda risken för serverns trygghet och spelupplevelse har vi beslutat att inte häva din avstängning under normala omständigheter.

Vi kan dock erbjuda dig möjligheten att häva avstängningen mot en avgift på 1990 kr. Denna summa reflekterar den administrativa hanteringen samt de risker vi tar genom att släppa in dig på servern igen.

Detta erbjudande är slutgiltigt och går inte att förhandla. Om du inte är intresserad ber vi dig att respektera beslutet och avstå från att skicka in ytterligare överklaganden.

Med vänliga hälsningar,
BubbleGum
Unive Staff

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka