Nekad nilscool09 | Ban Överklagan [Toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool09

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? n1ls333

Vem var det som bannade dig? Först valentino sedan toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-09-20 003639.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag förstår verkligen varför jag blev bannad. Det finns bevis för att jag använde ESP, och dessutom la jag upp ett montage som inte var okej. Nu inser jag att det var fel av mig och att det bröt mot serverns regler. Jag agerade oansvarigt och förstår varför staffsen valde att banna mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag blev bannad efter jag vart pc checkad av en annan staff då valentino det var dock några andra som pc checkade mig men ja sen så går det ett tag asså nån månad eller 2 och då la jag ut ett montage

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde definitivt fel. Banen var inte felaktig, eftersom jag bröt mot serverns regler genom att använda fusk och lägga ut ett montage. Jag tar fullt ansvar för mina handlingar och ser nu att jag var oansvarig och respektlös mot servern.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var En pban av Ludde där jag var misstänkt för att delta i en meta grupp jag bevisade sedan på olika sätt att jag tog avstånd från detta och att jag inte alls hade metat vilket ni kan hitta i tidigare överklagan samt beslut överklagan. Jag lärde mig att hålla bättre koll på discord.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha varit mer ansvarsfull och Istället för att använda fusk och lägga ut montage borde jag ha hållit mig till reglerna och spelat på ett rättvist sätt. Jag inser nu att jag påverkar andra genom att fuska och att jag förstör deras upplevelser vilket ja inte är bra alls.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att fusk inte bara förstör spelet för andra, utan också leder till konsekvenser. Jag har insett att serverns regler är där för att skapa rolig en rolig upplevelse vilket jag nu förstår eftersom jag har mognat till mig rejält och respekterar detta. Jag ångrar mitt beteende och är säker på att inte göra samma misstag igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka