Nekad nilscool09 | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nilscool09

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
7
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/foodora1/

Ditt Hex-ID: 11000014536f34e

Vad är din discord tagg? n1ls333

Vem var det som bannade dig? Först valentino sedan Toris

Bild på banmeddelande: Screenshot 2025-06-27 231633.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Ja så allt börjar med att jag blir bannad för att staffs ansåg att jag använde mig utav esp sedan så blir jag bannad, jag gör ban överklagan efter överklagan och blir nekad sedan så blir jag trött tillslut och lägger upp 3 gamla montage och blir ombannad för montage också. Och nu är jag här.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag var i ett scenario sedan så blir jag tillkallad till support och jag skulle dra precis då o så efter lite över talan av staffsen för jag tänkte att vi kunde ta de i pm men sen hoppade jag support och dem ville pc checka mig och jag godkänner till de och klarar pc checken men valentino tycker att det fortfarande ser ut som fusk så han bannar mig o vi diskuterar i support och vi kommer inte fram till nåt utan Valentino håller kvar bannen och support ärendet avslutas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själva fusk delen ja det skulle jag säga är felaktigt eftersom jag själv vet att jag inte gjort. Men montage delen är ju helt rätt det var riktigt onödigt och omoget av mig och hoppas verkligen inte att det är så ni uppfattar hur min rp är alltså 100k or die rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Senaste var för meta jag var med i en discord grupp som metade men jag visste inte om de för jag var ute och senare den dagen fick mitt discord konto ban från discord för åldersverifiering vilket gjorde att jag inte kunde ha kontroll på vilka grupper jag var med i, så jag fick unban. Men lärde mig att endå hålla koll vilka grupper jag deltar i.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter lite och verkligen funderat först innan jag la ut montaget och kanske tänkt om det på något sätt kommer hjälpa mig att få unban, och då kanske såklart fattat att det bara är pinsamt och skit dumt. Sedan fusk delen asså nej det skulle jag inte säga att jag hade kunnat göra något annorlunda då jag inte har fuskat.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig lägga ut ett montage och att aldrig ens tänka tanken. Och alltid tänka efter när man får en sån tanke och ge det en dag eller 2 om jag då verkligen av någon anledning skulle vilja göra det att då kunna stå för konsekvenserna vilket jag inte i det här fallet kan göra då jag inte är en sån person egentligen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tja juste om det är något ni skulle vilja ha mer svar på eller någor jag generellt ska utveckla kan ni skriva det då nedanför innan ni stänger tråden eller anledning till nekandet. Hade verkligen uppskattats!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka