Ange ditt födelsedatum: 2 Augusti 2009
Vad heter du på discord? lastforpotatis
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 15
Hur aktiv kommer du att vara? hela tiden
Vad heter du? Nils
Hur gammal är du? 2009
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? jag vill hjälpa poliser och andra jag är en bra person för olika jobb och vet hur man pratar i sitvitoner och om det är skottlosnign så kallar jag på förstärkring
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ta det allvar o kämpa
Har du några tidigare erfarenheter? ja som byggare
Vad betyder IGV? ingripandeeversamheten
Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? man pratar me sin vän
Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? först frågar jag vad som har hänt o pratar me dom lungt och dom håller på ringer jag andra
Får studerande köra en polisbil? nej det tror jag inte
Varför är det viktigt att använda väderstrecken? så man vet hur vädret blir
Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? tar drogprov och tar med dom till stationen
Berätta hur man utför HLR. man pumpar på hjärtat så man vaknar
Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? man pumpar hårt
Berätta vad en thorax är och hur man använder den. är i människans skelett den del som omger hjärtat och lungor
Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. målet är att packa sårhålan hårt och full med gasväv för att stoppa blödningen
Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. ett tryckförband kan rädda ditt liv vid en arteriell blödning tryckförbandet fungerar genom att ett tryck skapas över såret som stoppar blodflödet
Berätta hur och när man ska använda bandage. man ska ta bandage om nån har sår eller är bryten eller skjuten
Vad heter du på discord? lastforpotatis
Är du medlem? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? 15
Hur aktiv kommer du att vara? hela tiden
Vad heter du? Nils
Hur gammal är du? 2009
Har du körkort? Nej
Är du simkunnig? ja
Varför vill du bli polis? jag vill hjälpa poliser och andra jag är en bra person för olika jobb och vet hur man pratar i sitvitoner och om det är skottlosnign så kallar jag på förstärkring
Vad tycker du är det viktigaste inom polisyrket? att ta det allvar o kämpa
Har du några tidigare erfarenheter? ja som byggare
Vad betyder IGV? ingripandeeversamheten
Hur ska man tala i radion under ett efterföljande? man pratar me sin vän
Du kommer fram till torget där det pågår en stor konflikt hur löser du det? först frågar jag vad som har hänt o pratar me dom lungt och dom håller på ringer jag andra
Får studerande köra en polisbil? nej det tror jag inte
Varför är det viktigt att använda väderstrecken? så man vet hur vädret blir
Hur ska du agera om du ser en misstänkt droghandel på torget? tar drogprov och tar med dom till stationen
Berätta hur man utför HLR. man pumpar på hjärtat så man vaknar
Hur ska man utföra HLR om en misstänks ha vatten i lungorna? man pumpar hårt
Berätta vad en thorax är och hur man använder den. är i människans skelett den del som omger hjärtat och lungor
Berätta vad en tourniquet är och hur man använder den. målet är att packa sårhålan hårt och full med gasväv för att stoppa blödningen
Berätta vad ett tryckförband är och hur man använder det. ett tryckförband kan rädda ditt liv vid en arteriell blödning tryckförbandet fungerar genom att ett tryck skapas över såret som stoppar blodflödet
Berätta hur och när man ska använda bandage. man ska ta bandage om nån har sår eller är bryten eller skjuten