Accepterad Nils123 | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils123

Icke Medlem
Meddelanden
14
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? lastforpotatis

Vad är ditt födelsedatum? 12 September 2009

Berätta om din karaktär. min karaktär ska heta Omar ADAMSSON han är 25 år gammal. han kommer från malmö i rinkeby hans föräldrar kommer från italien och spanien. han har haft en jobbig uppväxt hans föräldrar skiljde sig när han var 12 år gammal hans väns föräldrar skiljde sig med så dom hängde me varan varje dag för doms föräldrar va ute och drack så dom hade ingenstans att sova men Omar hade en mormor som hjälpte dom me att sova nån stans. 5 år senare hamna dom på soc och fick bo där för doms föräldrar klara inte av att ha barn dom kunde inte sköta om dom riktigt inte ens doms mormor. Dom börja med att sälja droger vid 17 års tiden dom fick massor av pengar av de senare blev dom släppta av soc då börja dom sälja vapen och själv ha droger och vapen dom hamna i ett gäng som heter la street. Hans intresse är att va med vänner och sälja droger eller vapen eller så spelar dom basket för Omar va proffs på fotboll och basket hans vänner noradin kent kenta och oskar spelade basket och fotboll sen dom va små och fotboll men eftersom dom hamna i gäng och sånt så sluta dom me basketen och fotbollen det va synd för dom va jätte bra på de men dom hade inte tid med de. Kent blev tillslut skjuten av ett gäng så dom la ner gänget för det va farligt att hålla på när en hade dött.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en hög rp nivå.jag är en aktiv spelare och en snäll och rolig jag kommer sprida glädje till folk jag hjälper folk som har svårt. jag är en lojal spelare och såklart kan jag alla grundregler i stan

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att alla ska kunna vinna i ett scenario och att man ska ha det roligt oavsett om du dör eller om du blir medvetlös så ska du inte bli sur typ att det ska fofarande va kul att spela

Hur hittade du Unive? Min kompis sa att jag borde börja spela Unive och så har jag sätt på Tiktok och youtube.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka