Nekad Nils petersson | Ban överklagan [Ahmed Khan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Nils petersson

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199114416832/

Ditt Hex-ID: 110000144caf2c0

Vad är din discord tagg? N7R#0501

Vem var det som bannade dig? jag vet inte man då prata jag me Rasken

Hur lång tid var din ban? de har gått 4 månder nästan jag fick ingen häjlp

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? the user is banned from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag lovar jag har inte gort nånt jag sa till han i sporten om han kan häjalpa mig att av banna min vän och de viste jag inte att man för inte säg så om jag vist då skulle jag alldrig sägaa så jag lovar

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va me min vän och han fråga mig om jag kan häjalpa han att bli av bannd så sa jag till han okej jag kan göra de sen gick jag till sporten och de va resken som tåg mig in han fråga vad böhver jag häjalp me å sa jag till han att jag har en vän som blev bannd jag böhver häjalp om du kan av banna han så sa han till mig vänta lite så efter 5 minuter så blev jag bannd

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va mitt fel och hanns fel för jag viste inte att man för inte häjalp någon han sa inte de så om han sa till mig att jag skulle inte göra de då skulle jag aldrig gör de för jag går allit på regler jag fick ingen shns typ

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har aldrig blvit bannd har inna för jag kör på regler bara jag har kört här 4 månder nästan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte häjalp min vän om jag viste och jag ber er om häjalp bara

Har du lärt dig någonting efter din ban? Aa att inte häjalp nån som är bannd för jag har min egen ansvar ber om häjalp bara

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka