Accepterad Nils Persson | Medlem ansökning [LiamSwe27]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nils Persson

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? coys_23

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2000

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Nils Persson 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? social, driven och omtänksam.

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Nils Persson är en 21-årig kille från Skåne som växte upp i en trygg och kärleksfull miljö med många vänner. Trots en till synes stabil uppväxt kämpade han med inre känslor som han hade svårt att hantera. Under tonåren började Nils använda alkohol för att dämpa sina känslor, vilket så småningom utvecklades till ett allvarligt drogmissbruk. Detta ledde honom in i en svår och mörk period i livet, men tack vare stöd från sin familj och åtta månader på ett behandlingshem lyckades han till slut ta sig ur missbruket och påbörja en ny och bättre riktning i livet. Idag är Nils fast besluten att bygga ett stabilt och meningsfullt liv. Han drömmer om att arbeta med att hjälpa andra, särskilt personer som varit i liknande situationer som han själv, att få en andra chans i livet. Nils vill bidra till att tidigare missbrukare får möjligheten att komma in i arbetslivet och känna sig värdefulla igen, något han brinner för eftersom han själv vet hur svårt men viktigt det är att hitta vägen tillbaka.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och kreativ rollspelare som gillar att skapa spännande och realistiska scenarion. Jag försöker alltid göra min karaktär trovärdig och skapa bra interaktioner med andra. Jag är också lätt att samarbeta med och gillar att hjälpa till att bygga roliga och minnesvärda händelser som gör spelet roligare för alla.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att du hjälper till att göra scenariot roligt och spännande för alla, även om din karaktär inte "vinner". Det handlar om att samarbeta och sätta berättelsen före din egen framgång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har inte brutit mot några regler. Jag ser regler som en viktig del av att skapa en bra och rättvis upplevelse för alla, och jag gör mitt bästa för att följa dem noggrant. Skulle jag göra ett misstag, är jag beredd att lära mig av det och se till att det inte händer igen.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? i. Dating Servern ska inte användas som en mötesplats för dejting; vi är här för att spela. Lall Karaktärer som endast går ut på att lalla runt på servern utan bakgrundshistoria kommer inte tolereras under några omständigheter.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej skulle jag inte säga.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka