Nekad nils. | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mike.516

Icke Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Nils

Vad är ditt discord namn? tjentjena

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2009

Berätta om din karaktär. Han heter Nils Åke kommer från en vanlig svensk familj han är föd den 3 juli 2000 han har en bror som heter Daniel. Daniel var en mycket stökig bror medans Nils var skötsam och snäll pojk. Han var Älskad av alla i sin lilla by på 50 personer. Sen gick Nil sin i vägen När hans pappa dog. Han blev mycket deprimerad han tyckte att alla hatade honom fast alla tyckte fortfarande att han var den snällaste. För mindre än 3 år sen försökte Nils begå självmord men räddningstjänsten kom snabbt och kunde rädda han Nils fick under långtid ligga på sjukhuset. Nils jobbar just ingenstans men letar efter ett som mekaniker för Nils har hållt på med bilar väldigt mycket under sin ungdom men Nils tar det som det kommer.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Kan bidra men bra och trevlig rp med vänner och andra perssoner som jag träffar när jag kör på Unive

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte alltid måste vara den som vinner scenariot och kunna vara med i ett scenario utan att man vinner genom att du kanske gör ett bank rån med du blir tagen och du blir sur för att du förlorade scenariot.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag kan alla grundregler och vanliga. Sedan Sunt förnuft som är logiskt tänkande. Några exempel är VDM som är att man använder sitt fordon som ett vapen

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har kört på många serverar så vet jag hur dålig rp och bra rp fungerar. Därför vet har man ska rpa och hur man inte ska rpa

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nae

Nekad.
Anledning:
Utveckla; "Vad kan du bidra med till serverns RP?" , "Vad innebär det att man ska spela för motpartens vinst i ett scenario?" , "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?".
Lycka till!!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka