Accepterad NilasOhio1337 | Medlem ansökning [Raxy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilas

Vad är ditt discord namn? toppclass_

Vad är ditt födelsedatum? 13 Oktober 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär en en snäll medborgare som heter Adam Ali han var 31 gammal han tar hänsyn mot alla som tar hänsyn mot han men annars e han jätte dum när Adam var liten så hade han det jätte tuft t.ex i skolan och på fritiden han var aldrig på fritids heller för hans pappa sa att han skulle hem och göra läxor det tyckte han var jobbigt så istället så dumpa han sin pappa och bara ingorera honom så han blev gangster som han hade längtat efter och velat bli jätte länge men tillslut så blev han kidnappat av sitt gäng eftersom han hade tagit hela stachet och tagit vapen knivar och massa annat. Det han gillad var att spela fotboll var med coola grabbar och hänga lite han favorit mat var hamburgare för att han gillad kött men en dag så hände någon med hans bror han blev skjuten i magen av dom grabbarna som kidnappa han så han tog fram en pistol och åkte dit han skjöt och skjöt
men han klarade inte va rekylerna så han åkte hem sen så var allt som vanligt och sen så hade han en bra uppväxt från 10 till 31 år gammal.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det jag kommer bidra med till servern är en allvarlig och sariös rp som ej kommer brytas jag kommer även att följa alla regler till punk och prika och jag kommer ej bryta dessa mregler under några omständigheter då jag älskar att rpa. men det jag faktiskt kommer att bidra med till denna RP server är som sagt en allvarlig och sariös rp men även roliga stundet och inte lalla på en sådan ni då man kan få ban och jag kommer under all den tid jag är inne på servern bryta mot framför allt suntförnuftr och kommer därav att RPa som om jag levde ig alltså min karaktärs liv fast inne så server och kommer heller inbte spela för makt eller pengar jag kommer heller inte tillåta mig själv eller andra begå regelbråttet korruption innom yrke då det är ett alvarligt regelbrått jag kommer även att bidra med att hoppa support och ta clip och visa detta klip om någon gör något allvarligt fel men absolut inte bara för att jag förlorar ett scenario utan bara under desa omständigheter då nogon t.ex säger ett ord som kan kränka eller skada nogon då skulle jag direkjt ta klip och hoppa support då man kan bana dessa personer som begår dessa regelbråt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Jo detta betyder då alltså att man skall spela för att den andra personen t.ex i detta fal en person som var arresterad av polisen sp skall man ta förhör med denna mannen eller kvinnan pga att man skall göra scenariot långdraget så det blitr rolligare för båda men om vi t.ex har två gäng som skuter mot varandra då kanske man inte behöver loota eller dumpa då det inte blitr lika roligt för den som är död man måste försöka tänka när man rpar att alla skall ha lika roligt och att detta eller denna rp server är en comunity där alla ärvänner och vänliga mot varandra och vi bara vill spela och ha roligt men som sagt en kort sammanfattning om detta då är att man skall spela så att båda delarna av ett scenario har lika roligt eller ialla fall försöka sträva efter dett

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Sundförnuft rdm vdm osv

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har väldigt mycket erfarenhet av rollspelande jag har kört på många servrar t.ex strive, velo, unive fast ganska länge sedan så det e just därför jag vill ansöka på denna fina server och visa min kunskap inom rp och ha så bra rp som det ba går!

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jo att jag förstår om ni nekar den

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka