Inaktuell NilasOhio1337 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

NilasOhio1337

Icke Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Nilas

Vad heter du på discord? kaninenwla

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2012

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag har då sätt massor medlemsskapsansvariga gjort sitt jobb bra då fick mig att ansöka om MA för att göra mitt jobb extra bra Det känns som att det är roligt att vara MA men vad som fick mig att ansöka om det var att det var en vän till mig som rekomendra det till mig och då kände jag just nu att jag ska ansöka om det för jag kan hantera stress och mer grejer men jag har tänkt på att ansöka om det tidigare men jag kände att jag inte ville då men nu så vill jag och får hoppas att denna ansökan e bra!

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag gör mitt jobb extra bra till skillnad från dom andra kanske jag kan ta intervjuver jätte ofta med folk jag kan läsa forumet jag är aktiv jag kan hantera stress jag är loyal samt bra personlighet så det e just därför ni borde ta in mig I MA teamet för jag är en utvecklad människa som är bra på mycket grejer extremt bra på MA för har mycket erfarenhet

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska vara så trevlig det bara går och visa att MA teamet är moget så vi inte får dåliga rykten om att de är dåliga och sånt vi ska bygga upp sån härligt commuty med fina medlemmar.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Ja att visa framfötter och ta tag i grejer snabbt utom och vara feg och säga ja eller kanske utom man säger som det är och vissar att man e mogen och gör saker för unive så folk vill ansöka till medlem för det finns fantastiska jobb

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna hjälpa folk och hjälpa communytin och bygga upp en hög spelar bass och visa att man är en mogen medlem osv.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag ska ta anvsvar för medlemmar samt icke medlemmar annnars kommer det bli kaos visst det finns ju staffs som också hjälper till men mitt ansvar är väll att hjälpa medlemmar och andra spelare som behöver hjälp men mitt ansvar är också att ta intervjuver att läsa medlems ansökan och massa mer.

Hur ser din aktivitetet ut? Må: 14:30 - 19:30 Tis: 14:30 - 19:00 Ons: 14:30 - 19:30 Tors: 16:00 - 20:00 Fre 14:30 - 02:00 Lör: 10:00 - 01:00 Sön: 10:00 - 19:00 Sport lov ungefär 10 timmar per dag!.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Ja att jag är mogem och loyal samt hjälper till mycket och upp till er om ni vill ta in mig till MA teamet

Sätter denna som inaktuell då jag ej har fått ett svar på 2 dagar.
Ifall du ser detta och fortfarande är intresserad av att bli MA, då får du skicka in en till ansökan.
Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka