- Meddelanden
- 16
- Reaction score
- 1
Vad är ditt namn i verkligheten? nikolas
Vad är ditt discord namn? nikolas
Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en stabil man i 40 års åldern.
Han vet vad han vill och det han vill det får han.
Han är envis och jobbar inte pågrund av ingen utbildning.
Dröm yrke är att vara polis i staden.
Han har två nära vänner som han umgås med varje dag.
Han gillar mat och att sova och är rädd för att träffa nya folk pågrund av sina socialla skills inte är de bästa.
En relighös kille med ingen familji men har en dröm av att en dag bli polis och göra världen till en bättre plats.
Har ej en flickvän eller nåogn annan typ av familji bara sina vänner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, och göra landet till en bättre plats genom att föröka plugga sig in i polisyrket.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Är ärlig vet inte vad det betyder men svarar gärna om någon förklarar det spesifierande.
Hur hittade du Unive? En kompis osm spelar det rekomenderade det och jag ville pröva på rp.
Vad är ditt discord namn? nikolas
Vad är ditt födelsedatum? 9 Februari 2005
Berätta om din karaktär. Min karaktär är en stabil man i 40 års åldern.
Han vet vad han vill och det han vill det får han.
Han är envis och jobbar inte pågrund av ingen utbildning.
Dröm yrke är att vara polis i staden.
Han har två nära vänner som han umgås med varje dag.
Han gillar mat och att sova och är rädd för att träffa nya folk pågrund av sina socialla skills inte är de bästa.
En relighös kille med ingen familji men har en dröm av att en dag bli polis och göra världen till en bättre plats.
Har ej en flickvän eller nåogn annan typ av familji bara sina vänner.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Bra rp, och göra landet till en bättre plats genom att föröka plugga sig in i polisyrket.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Är ärlig vet inte vad det betyder men svarar gärna om någon förklarar det spesifierande.
Hur hittade du Unive? En kompis osm spelar det rekomenderade det och jag ville pröva på rp.