Accepterad Nikolassalokin136 | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nikolassalokin136

Icke Medlem
Meddelanden
16
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Nikolas

Vad är ditt discord namn? salokin136

Vad är ditt födelsedatum? 19 Februari 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lars Nägger och är 43 år gammal.
Han kommer från en liten förort där han växte upp med 2 bröder.
Lars är en god och trevlig person men är också väldigt envis och. Bestämd.
Lars har en stabil mentalitet och är oftast glad inombords med bra attityd.
Han älskar att utföra olika aktiviteter med sina vänner och familj så som att kolla bil race, fiska,träna och även bara hänga runt och ta det lugnt.
Lars har alltid viljat bli polis och nu vid 43 års ålder ska han följa sin dröm och ansöka!
Han har ingen personlig familj utom sin bror.
Lars bor i en lägenhet med sin bror mitt i storstan där han ska leva tills vidare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rp och äkta rp.
Ska även bli polis vilket gör att både kåren växer och att motparten/ andra spelare får en bra upplevelse när det finns personer som utför olika jobb.
Kommer även bidra med skön Vibe som Lars ;)

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att man inte spelar bara för sin bästa utan att man får rpn så rolig som möjligt genom att 1 realistiskt 2 att andra spelare får en bra och äkta upplevelse.

Exempel på det här skulle vara att ( jag kan ta mig ut från en situation som inte bidrar min karaktär positivt ,men det skulle förstöra upplevelsen för en annan spelare)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja jag har läst reglerna. Exempel: man får inte använda rasistiskt, och kränkande språk. 2.ingen meta gaming 3. Ingen power gaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har varit medlem på unive tidigare under lång tid.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja, jag har varit medlem och Servervakt i unive för länge sedan och så jag kan liksom rpa.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Din testperiod på 10 dagar startar nu. Välkommen till Unive!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka