Accepterad niklasson_12FN | Ban överklagan

• Trådskapare Trådskapare J0NTE
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736

Vad är din discord tagg? niklasson_12FN#7095

Var är du avstängd? FiveM Servern

Vad är du bannad för? fearp

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var mitt fel, vi var vid vårat gäng hus alla, sen kommer det folk med gun, och först förstod jag inget så jag började slå, vilket var riktigt dumt gjort, sen så slutade jag slå för jag tänkte att det it var rätt så jag tog upp händerna och lyssnade på dom, då gick vi in i gäng huset, dom hotade med att vi skulle fylla på deras gun, och då en kille i gänget det, sen vet jag it riktigt vad som hände jag hörde skottlosning och att folks slogs så jag gick in i rummet och förkökte slå, för att jag ville typ hjälpa till, vilket var väldigt onödigt men så, dog vi alla, och sen fick vi alla ban för (fearp) dom gjorde också fel dom combat loggade, men det fick vi ingen film på för jag trodde andra killen redan hadde filmat.

Har du varit avstängd här förut? Isåfall förklara varför. ja, för suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, it slått bara stått still och förköka tänka på vad som händer och it det först jag gör är att slå.

Har du lärt dig någonting efter din ban? absolut, bättre på att tänka lite och bättre med fearp.

Har du läst våra regler? Ja

Senast ändrat av en moderation:
jag var med också och tyckte dem gjorde fel men vi båda gör misstag i stundens hetta

asså du har blivit bannad å kickad så otroligt många gånger jag har själv vart med när du har power gamat under staff ärendet försökte du ljuga dig ut även fast jag hade video bevis du kommer mede ursäkter hela tiden och har flera gångar förstört polis scenarion så otroligt mycket men också kickat dig för suntförnuft. powergaming. och ifall staff vill se bevis på när du powergamat GROVT så kan dem det men dag efter blir unbannad nästa dag pga du ljög i din överklagan. dma mig ifall du vill se bevis (jag heter samma sak i dc)

asså du har blivit bannad å kickad så otroligt många gånger jag har själv vart med när du har power gamat under staff ärendet försökte du ljuga dig ut även fast jag hade video bevis du kommer mede ursäkter hela tiden och har flera gångar förstört polis scenarion så otroligt mycket men också kickat dig för suntförnuft. powergaming. och ifall staff vill se bevis på när du powergamat GROVT så kan dem det men dag efter blir unbannad nästa dag pga du ljög i din överklagan. dma mig ifall du vill se bevis (jag heter samma sak i dc)
Vi var 4 pers som uppenbart såg att han combatlogga först men det var det ända vi inte clippade sen kommer dem tbx 5 min senare och skjuter upp oss han idpeaka och vände sig om och sköt mig i huvudet när jag skulle kniva han.

ja fasst detta var ett stooooort misstag. och jag fick ban för powergaming.

detta var något som alla gjorde fel även dom som sköt oss, men det var vi som fick skit för att vi inte hadde något bevis på det. men det hadde dom. det var it bara jag som blev bannad.

ja vet det var så jäkla störigt jag trodde du skulle clippa och du trodde jag skulle clippa

jag hoppas du blir unbannad för då kan vi rpa för du gör roliga scenarion

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka