Accepterad niklasson_12FN | Ban överklagan [Kazlick]

• Trådskapare Trådskapare J0NTE
  • Start datum Start datum

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
J

J0NTE

Gäst
Användarnamn: niklasson_12FN

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198997759736

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: niklass0n_12fn

Vad är din discord tagg? niklass0n_12FN#7095

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för powergaming

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? denna är felaktig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag och min kompis joinade servern vi åkte till vårt gäng hus för att hämta en dubsta av en anledning, för att en dusta är skit stora med skit stora däck osv. dom har offroad däck på, så vi åker upp mot ett drogställe, sedan åker vi upp på ett berg med den stora dubstan och vi åkte typ 40 upp för berget, inte snabbt alls. och sedan när vi kommer upp blir ENDAST jag bannad för powergaming, min kompis som gjorde exakt samma sak, han blev inte bannad. och när vi snacka med "moden" som bannade mig sa han "knappt en mostertruck klarar köra upp för ett berg" en monster truck gör mycket värre saker, sedan när vi snackar med en head-mod och han tycker att denna är felaktig. och att han la så hög ban.. han gav 4 dagar för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. FEALTKIG.

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inte gjort om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? NEJ. finns inget jag kunde gjort anurlunda.

Har du lärt dig någonting efter din ban? NEJ.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka