Nekad .V4 | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.V4

Helper
Helper
Servervakt Ansvarig
Jobbstyrning
Meddelanden
464
Reaction score
22
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199469021417/

Ditt Hex-ID: 110000159edc8e9

Vad är din discord tagg? v4.v4

Vem var det som bannade dig? Zutkaz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-29 190236.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffsen valde att banna mig eftersom jag valde att inte rpa på mina skador när jag flög några meter och sedan fortsatte jag att köra, och att jag körde upp på ett berg med en offroad bil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var ingame och spanade på ett gäng för att samla information, sedan när jag ska köra långdistans span så kör jag upp på ett berg med en Ram TRX 1500 med offroad däck. När jag körde på berget så flög jag några meter och jag rpade inte på mina skador.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att denna ban är både felaktigt och så var det jag som gjorde fel. Jag flög typ några meter eller cm och det är ju en offroad bil med fjädring och att jag körde upp på berget det var jag som gjorde felet där.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. VDM, Fear och sunt. Jag lärde mig att man inte ska köra på någon asså att man inte ska använda sin bil som ett vapen, jag lärde mig att jag ska ta upp mina händer när någon riktar mot mig och att jag ska inte skjuta vid allmänna platser.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Tagit en annan väg istället för att köra rakt upp på berget och att jag skulle rpa på mina skador när jag krockade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att man inte ska köra rakt upp på ett berg med en offroad bil man ska tänka innan man gör något. Jag har också lärt mig att man ska rpa på sina skador när man krockar även ifall det är en liten krock.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, Jag förstår.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka