Nekad Tosse | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Tosse

Icke Medlem
Meddelanden
197
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? 1tosse

Vad är ditt födelsedatum? 6 Maj 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Pau Jansson 19 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? intresserad ansvarstagande och respektfull

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Pau Jansson är en 19-årig kille som går fordonsutbildning i södra Sverige. Han är social, positiv och älskar att träffa nya människor. Hans största intresse är bilar, och han drömmer om att jobba som mekaniker efter utbildningen. Trots att han har gått igenom många svårigheter i livet har han blivit en stark och målmedveten person. Han bor tillsammans med sin pappa, som han står väldigt nära, och på fritiden umgås han gärna med vänner och söker nya äventyr.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med seriös rp och rolig rp och kommer inte lalla som andra gör på server.
jag vill försöka utveckla min rp nivå och bidra med en bra och rolig rp nivå och köra mer seriöst, jag vill bidra till en bättre server och roliga scenarion genom att vara medlem och försöka att göra servern större med bättre kvalitet.
Jag vill försöka lära känna fler människor och göra roliga och breda scenarion som fler på servern kommer ta del av samt uppskatta.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst betyder att man ska försöka hjälpa den andra sidan att lyckas genom att spela realistiskt och göra det som är bäst för deras mål, istället för att bara tänka på att själv vinna

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Det har varit för halv ooc, suntförnuft och problemspelare, men detta skedde mer förr och jag har tagit åt mig utav bannsen och lärt mig utav mina misstag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Suntförnuft: tänka på ifall man skulle gjort det irl eller inte. powergaming: krockar med bilen men fortsätter köra utan att rpa

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inget speciellt

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning:ej tagit intervjun i tid

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka