Accepterad Nightandhell | Medlem ansökning [lallish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nightandhell

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198394730661/

Vad är ditt namn i verkligheten? Edvin

Vad är ditt discord namn? nightandhell#0590

Vad är ditt födelsedatum? 28 Maj 1991

Berätta om din karaktär. effe Svensson är en föredetta alkoholist med talsvårigheter som är i den prima åldern 45 år som ska lära sig att ha ett normalt liv utanför mentalsjukhuset där han
spenderat de senaste 20 åren av hans liv, hans största dröm är att bli mekaniker eller sjukvårdare. Anledningen till att han vill
jobba med sjukvård eller som bilmekaniker är för att hans mamma Christina var överläkare och att hans pappa Olle jobbade som bilmekaniker. I unga år hamnade han i missbruk pågrund av den kraftiga mobbingen som han fått utstå för hans dyslexi och talfel. I hans missbruk började hans mentala kapacitet att minska rejält och han beskrevs som "utvecklingsstörd ensling" vilket ledde
till att han hamnade på mentalsjukhus och dr spenderade han flera år och hittade tillslut mediciner som hjälpte till att stilla hans begär efter att göra randomljud bland folk
och vara allmänt tramsig. Han är en otroligt snäll man som vill allihopa vl och han gör inte en fluga förnär om han inte måste skydda sig själv. Han är väldigt målmedveten och strider
alltid hårt för att nå sina mål, oavsett hur svårt det än är. Hans största idol är Hollywoodfrun Gunilla Persson och han är besatt att följa henne på såväl sociala medier som
på TV. Hans största intressen är bilar och musik, framförallt Eminem och hans favoritbil är Volvo 240 som han själv säger är ett mästerverk och går som en klocka. I korta drag kan
man beskriva Leffe som en snäll man som nu försöker få ordning på sitt liv och anpassa sig till samhället och göra rätt för sig. Hans mentala status är relativt god med hans
mediciner, glömmer han att ta dom så kan han helt plötsligt börja springa runt på gatan och sjunga.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag ska bli medlem på Unive för att jag vill bidra med en härlig karaktär som kan göra servern till en bättre plats för allihopa. Jag vet att jag kan kan fortsätta bidra
till Unives höga RP nivå och jag är inte här för att bara lalla runt utan jag vill verkligen bidra med någonting och det vet jag att jag kan göra med Leffe.
Sen har jag letat efter en bra RP server med hög RP nivå och har sett det på min kompis streams att ni har en riktigt stabil och bra server

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en fantastisk karaktär och en riktigt hög RP nivå och vet vad det innebär med roliga scenarion för såväl mina medspelare på servern som för mig själv.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska bidra med ett roligt scenario för bägge parter och inte bara spela för att man själv ska vinna utan bägge ska ha ett lika roligt scenario

Hur hittade du Unive? Jag hittade till Unive genom att jag har en kompis som kört ett tag på Unive och visat mig servern och jag tycker att ni har en hög nivå.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka