Accepterad emnauelgucci | Medlem ansökning[Esping]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Leon151l

Icke Medlem
Meddelanden
208
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Leon

Vad är ditt discord namn? ddy_leon123

Vad är ditt födelsedatum? 29 Maj 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emanuel Gucci 23

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Rp erfaren, trevlig, snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Hans bakgrund börja med att han hade det svårt med sin familj hans pappa va en alkolist och mamma lämnade honom han gick i skolan och hade det jobbigt sedan började han jobba i mekaniker oss som farfar hans farfar sedan så börja han tjäna pengar o tillslut fick han en slant o kunna köpa en bil och bodde sedan i bilen efter det så är hans framtids planer att plugga vidare till något som han får bra i lön sedan ska han visa sin pappa att han gick från sitt gamla liv till sitt nya och framtids planer är att få en bra framtid och bra pengar

Vad kan du bidra med till serverns RP? Min karaktär kommer bidra med en hög rå nivå till servern och göra en hög rp nivå på servern få en hög rp nivå för att få flera att få en hög rp nivå min karaktär kommer göra massa roliga scenarion som gör att båda parterna kommer uppleva en rolig rp

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda motparterna ska ha en rolig rp och inte att bara ena parten att båda har de

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, men det var när jag va nybörjare

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm att man dödar någon utan anledning fearrp att man ska var rädd om sitt liv ex butiksrån eller att man riktar vapen mot mig powerrgaming att man ska rpa på skador säga aj osånt ig och använda sme/me

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej it för tillfället

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka