Nekad nicolashej | Ban överklagan [Sligge]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nicolashej

Icke Medlem
Meddelanden
47
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199244226607/

Ditt Hex-ID: 11000014c87b02f

Vad är din discord tagg? big g#4189 men jag är bannd på unive discorden

Vem var det som bannade dig? sligge

Hur lång tid var din ban? perma ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? vet inte hur man gör

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte var trevlig mot sligge och att jag var dryg och sånt och jag härma ju han och sånt men jag vet att jag gjorde fel och sånt och att jag inte skulle vara dryg mot dig och jag ber om ursäkt att jag va så arg mot dig och att jag härma dig men jag va jätte arg för jag fick indrgen krim och jag vet att man inte ska vara dum mot någon för de och jag ber om ursäkrt sligge och jag har ju adhd så det va därför jag va arg

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag spelade på kvällen och sen så var jag i ett scenario och sen så sa sligge att jag skulle komma in i krim dc och då fick jag indragen krim för att jag combattlogga och sen så blev jag arg på sligge för han inte bannade dom andra för dom gjorde fel och sen så härmade jag han och sånt och jag vet att jag gjorde fel men jag kommer aldrig göra om något sånt här och jag ber om ursäkt sligge. och det jag gjorde va verkligen inte okej och jag ångrar verkligen de och jag kommer aldrig göra om något sånt här igen

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var ju rätt att han banna mig för staff diss och sånt och man ska ju inte göra något sånt som jag gjorde och jag ångrar verkligen att jag gjorde de och jag ber om ursäkt att jag härmade dig och sånt men sligge jag ber dig jag va bara arg för jag fick indragen och om jag sa något så menade jag inte de för jag kan bli lät arg för jag har adhd och jag ska ju inte skylla på de men jag ber dig snälla unbanna mig och det här kommer aldrig att hända igen och jag ber om ursäkt sligge

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. kommer inte ihåg alla men några av dom va för jag slog en kille på piren och sånt och en till var för att jag lallade och sånt och att jag gjorde suntförnuft och dåliga saker och sen så tog jag ut en bil från inqisitor med min vän och det ångrar jag verkligen och jag ville inte göra de men han sa att jag måste och jag vågade inte säga nej för jag trodde bara att han skulle bli skit arg på mig och sånt och om det hade hänt nu så hade jag sagt nej för jag vill inte bryta mot några regler och sen så hade jag sagt att jag tar mina egna beslut och den här banen va för jag gjorde en staffdis och jag fick indragen krim men jag va så arg för jag fick indragen krim och sen så var jag dryg mot sligge och jag härmade han och sånt och jag ångrar verkligen att jag gjorde de och jag ber verkligen om ursäkt sligge och jag kommer aldrig att göra om något sånt här igen

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja istället för att vara otrevlig och sånt så borde jag bara acceptera att jag fick indragen och inte tjafsa emot och så borde jag inte vara dryg mot sligge och härma hans röst och sånt och jag ber verkligen om ursäkt att jag gjorde de sligge och jag kommer aldrig göra om något sånt här igen och jag ångrar verkligen de jag gjorde

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag att man inte ska va otrevlig mot staffs eller säga något drygt mot dom och jag ber verkligen om ursäkt sligge och jag hoppas du godkänner min ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka