Accepterad nicodah441 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nicodah441

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199497090302/

Ditt Hex-ID: 11000015b9a14fe

Vad är din discord tagg? Strap320#0001

Vem var det som bannade dig? LQT

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: univebanmeddelande.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har ingen aning asså jag har inte ens twitch så ni kanske har bannat fel person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag låg och sov och sen så när jag vaknade och skulle spela lite så var jag bannad från ingenstans.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har aldrig använt mods och jag har inte twitch. Så jag anser att det är felaktig för att jag inte har twitch elr moddar och om jag nu skulle moddat så hade jag inte gjort det på min favorit server.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad innan och då blev jag inte bannad länge och jag kommer inte ihåg varför jag blev bannad men jag lärde mig av mina misstag och jag har lärt mig att om man blir bannad eller att man gör något fel så ska man inte göra om det och varför man gjorde för fel och lära sig över sina misstag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kanske hade liknande namn som personen ni skulle banna eller att jag kanske var inne på fel tid och fel tillfälle.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag vet inte för att jag fattar inte varför jag har blivit bannad men jag kan ju säga att jag inte kommer göra några misstag och jag kommer köra mycket på servern och jag kommer göra roliga senarion och inte lalla eller modda eller vad som helst.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka