Nekad Nicklas_Svennson | Ban överklagan [Sandberg]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Nicklas_Svennson

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://s.team/p/fwhb-bjkv/bvpjqmfc

Ditt Hex-ID: 11000013f50067e

Vad är din discord tagg? mysster_#4561

Vem var det som bannade dig? AN1SS

Hur lång tid var din ban? 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Fail RP (AN1SS)

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag gjorde fel med att ta fram två gitarrer men han som bannade mig visste ju inte att jag råkade ta två. Det var meningen att ta fram en gitarr men jag råkade ta fram två st istället.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min kompis satt i hans bil nere vid piren. Vi såg att det var streat race vid sandy flygplats så vi körde dit och det var inga problem. När vi körde av motorvägen så såg vi att det var ett led med bilar som var på väg till flygplatsen. Vi åkte in i ledet med min kompis audi rs7 när vi kom fram till flygplatsen så stod det flera polis bussar och polis bilar med massa poliser. Polisen ville att alla skulle avlägsna platsen och då stack alla till ikea och hade fest/bilträff där. Det var mycket slags mål när vi kom dit och folk gick runt och slog andra. Jag ville få upp stämningen lite. Så jag råkede ta fram 2 gitarrer istället för en gitarr och sen tog det 30 sekunder så blev jag bannad i 6 hela dagar för det lila.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel med att jag ville få upp stämningen genom att spela musik med min gitarr. Men jag har sett kriminala som tar upp stora vapen ur bakfickan och då undrar jag varför jag blev bannad och inte dem kriminala. Men jag gjorde fel men jag tycker att 6 dagar är lite väl överdrivet för det lille som jag gjorde liksom. Jag har även sätt folk som tar fram stora kameror ur fickan utan att bli bannade.

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag stod på min kompis volvo 740 tak och blev bannad i 60 min. 2 Jag körde in i en stople med en postnord bil men det var en felaktig ban. 3 Min kompis hade fastnat med sin bil vid vianor och så skulle jag hjälpa han loss genom att putta på hans bil men då blev jag bannad. 4 Jag körde med en trasig bil på torget.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte ta fram två gitarrer men det som han som bannade mig inte visste att det bara var meningen att ta fram en gitarr och inte två. Tagit bort knappen där jag tar fram gitarrer så jag inte kunde tagit fram gitarrerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att aldrig ta fram stora föremål ur fickan. Jag kommer även så fort jag blir unbannad så kommer jag ta bort den knappen som jag har gitarren på.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka