Nekad nexo | Chef-jobb ansökan Q-Park [Mowgli]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nexo

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
19
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark

Vad heter du IRL? Noel

Vad heter du på discord? nex#0004

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat i 143 timmar på FiveM sedan jag började i januari 2023 på Unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Mitt fokus kommer att ligga på att skapa en trygg arbetsplats och rekrytera kompetenta medarbetare som passar bra in i teamet. Jag kommer att kommunicera regelbundet med arbetarna för att förstå deras behov och förbättra arbetsmiljön. Om någon begår ett misstag kommer jag att prioritera konstruktiv feedback och diskussioner för att hitta lösningar och förbättringar inför framtiden. Jag kommer även att samarbeta med serverstaff för att åtgärda eventuella buggar eller andra problem. För att utvecklas inom rollen kommer jag att söka utbildningar och sträva efter att skapa samarbeten samt ha en aktiv och engagerad arbetsstyrka. Jag kommer att göra mitt yttersta för att rekrytera dedikerade medarbetare till Qpark och undvika oseriösa anställningar. För att säkerställa en aktiv arbetsstyrka kommer jag att ha regelbundna möten och lyssna på förslag och idéer från personalen. Jag kommer även att arrangera evenemang som många fester för att göra Qpark till en roligare arbetsplats. Dessutom kommer jag att ha individuella möten med personalen för att förstå hur jag kan förbättra arbetsplatsen och hur medarbetarna interagerar med varandra. Det är viktigt för mig att anställa personer som kan ta konstruktiv kritik och behandlar både kunder och kollegor på ett vänligt sätt. Mötena kommer att äga rum i spelet, förutom vid behov av OOC-diskussioner som kan ske på Discord. Jag kommer att uppmuntra medarbetarna att använda emotes och /me-kommandon för att skapa en mer realistisk upplevelse.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Var biträdande chef på Qpark innan min chef lämnade oss

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv varje dag, ungefär 4 timmar per dag. Om jag blir sjuk eller har andra åtaganden med vänner kan min närvaro vara begränsad, men generellt kommer jag att vara tillgänglig 5-6 timmar per dag på helger.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, såklart

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nepp

Har du läst våra Regler? Ja, jag har läst och förstått reglerna.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka