Ej Antagen Grichpojke | Chef-jobb ansökan [Aimo Park]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Arrebarre_

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
61
Reaction score
3
Vilken chefs-position ansöker du till? aimo park

Vad heter du i verkligheten? Arvid

Vad är ditt användarnamn på discord? arrebarre_01

Ange ditt födelsedatum: 22 Februari 2011

När fick du medlemskap på Unive? Jag fick medlemskap på unive för cirka 1.5 år sedan

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har varit ledning på securitas då jag tog väldigt mycket ansvar och lärde mig väldigt mycket från det så jag har bra erfarenhet av rekryterare och ta ansvar om personalen eftersom att jag har varit person ansvarig på flera jobb. nu jobbar jag med Twinkles fastigheter då jag lär mig om försälning jag är också väldigt trevligt och snäll och behandlar personalen som familj. Har även varit chef innan på båtbolag då jag byggde upp det aktivt igen så jag har erfarenhet om hur en bra chef ska vara. Har även varit polis då jag har varit m4 och rekryterare så jag har mycket erfarenhet enligt allt jag behöver för att vara chef.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Mina framtida planer enligt detta jobb är att göra det ett roligt jobb då det inte känns så aktivt nu så kommer jag satsta på rekrytering då det kommer vara väldigt viktigt att man tar in aktiva och trevliga personer. Det problemet jag ser med aimo park nu är att det är alltid en person inne det gör ju så att det blir tråkigt att vara anställd om man är själv i tjänst darför vill jag satsa på rekryteringen. Vill absolut satsa på att det ska bli ett roligt jobb att jobba på så man bygger upp aktiviteten.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag är aktiv varje dag på unive. har träning nån dag i veckan men är jag inte inne så är jag alltid på dc!

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka