Lee0
Icke Medlem
- Meddelanden
- 3
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Leo
Vad är ditt discord namn? leolll_
Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Juan pedro 26 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag hade beskrivit min karaktär som impulsiv, kreativ och rolig.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från en bakgrund där han inte minns så mycket, han flyttar till unive och träffar nya kompisar. Han framtida planer är att skaffa ett bra jobb, tjäna pengar, ha det roligt med kompisarna och göra servern till en bättre plats.
Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligare, schysstare och win for everybody rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara tänka på dig själv, rpa ska vara roliga för alla. Tänk på vad du gör och se till så att alla har roligt när de rpar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot några regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, Metagaming, Nlr, Vdm osv.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har nämnt det mesta, hoppas ni kan godta denna ansökan och få in ännu en skön person i Unive Roleplay
Vad är ditt discord namn? leolll_
Vad är ditt födelsedatum? 5 December 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Juan pedro 26 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Jag hade beskrivit min karaktär som impulsiv, kreativ och rolig.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär kommer från en bakgrund där han inte minns så mycket, han flyttar till unive och träffar nya kompisar. Han framtida planer är att skaffa ett bra jobb, tjäna pengar, ha det roligt med kompisarna och göra servern till en bättre plats.
Vad kan du bidra med till serverns RP? En roligare, schysstare och win for everybody rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte bara tänka på dig själv, rpa ska vara roliga för alla. Tänk på vad du gör och se till så att alla har roligt när de rpar.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej jag har inte brutit mot några regler.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming, Metagaming, Nlr, Vdm osv.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har nämnt det mesta, hoppas ni kan godta denna ansökan och få in ännu en skön person i Unive Roleplay