Nekad nexl | Ban Överklagan [MrPotato]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

nexl

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/nexl336/

Ditt Hex-ID: steam:110000148c2c9c8

Vad är din discord tagg? nexl336

Vem var det som bannade dig? Gösen07

Bild på banmeddelande: unive1.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag impulsivt begick regelbrott och valde att bryta mot ooc reglen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick in på servern och skulle leta upp mina gängmedlemmar då jag har sökt ledarna i 5 dagar. Jag hade dubbel kollat innan jag betalade extra (200kr istället för 150kr) att jag skulle få högerhand eller "Capo" som dom har valt att kalla det. Jag swishade då för capo rollen istället för medlem för att lättare kunna ha koll på områden via gängpanelen. Så loaded in på servern som jag beskrev tidigare i min banöverklagan och såg att dom stod och pratade utanför gänghuset så började gå mot dom och när jag komemr fram så frågar jag om de andra i gänget har tillgång till gängpanelen och får då ett nej som svar. Jag har tidigare fått höra av ett flertal medlemmar att ingen hade tillgång till panel. Men eftersom jag hade försökt få tag på dom i fem dagar så blev jag sur och började säga "Kan ni komma vc" "Jag bryr mig inte om ni klippar" Det som inte framgår i klippet är att jag säger att jag har försökt nå dom i ett par dagar men struntsamma. Efter detta så får jag gängpanel av ena vicebossen vid namn tjotjobror på discord och tackar och säger att jag kan tänka mig använda mig av deras "klädkod" som jag fick reda på efter att vi hade köpt upp gänget. Så jag går och byter om och forsätter spela som vanligt. Strax efter crashar från spelet och startar det igen. Men när jag ska gå in på servern så står det att jag belv bannad för säger "vc" "Bryr mig inte om ni klippar". Har försökt få med så mycket detaljer som möjligt men detta är huvudsakligen vad som hände innan jag blev banluyst av Gösen07.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ban:en är korrket då jag bröt mot regeln ooc.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Står att jag har 3 st tidigare. Ingen inom senaste 3 månaderna. Minns ej varför jag har blivit bannad men förmodligen inget allvarligt.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat skriva i ooc chatten ingame istället för att prata ooc i ingame chatten.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att det inte lönar sig att bryta mot regler bara för att man är lite irriterad och att det är bättre att söka support i support eller göra en ticket för att få sitt problem löst. Samt att jag trots min adhd som kan leda till impulsiva beslut så måste jag följa reglerna. jag hade varit enomrt tacksam för en andra chans eftersom jag knappt han med att spela något som test medlem.

Har du läst våra regler? Nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka