Accepterad snigel | Ban Överklagan [ankeshof]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

snigel

Icke Medlem
Meddelanden
296
Reaction score
26
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199366253165/

Ditt Hex-ID: steam:110000153cdaa6d

Vad är din discord tagg? realsnigel

Vem var det som bannade dig? ankeshof

Bild på banmeddelande: IMG_8158.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag begit regelbrott som hets i ooc och suntförnuft,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi planerade att storma våra opps gäng hus och då var polisen utanför och campade så när dom hörde lite skott så var de redo på att jaga alla våra bilar och då kommer en polis som kallas derbi och började pitta mig i 200 kanske 7 gånger så min bil gick sönder och jag blev arg och skrev vafan gör ni era idioter och sen hoppade ut och smatrade polisen "sista utväg enligt mig" och sen kallade de mig till support och snackade med mig och sen deffade de mig och sen sa det jag kommer bli bannad för detta som står övamför och sen skickar bubblegum Hej @Snigel Du har idag blivit bannad för suntförnuft och hetsooc då du skjuter polis och hetsar o chatten. Tack för visad förståelse. för ban överklagan hänvisar vi dig till www.unive.se MVH: Unive Staff BubbleGum-

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej den var inte felaktig då jag gjorde regelbrott under scenariot

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja jag har tidigare blivit bannad, vi var ute och skulle skjuta mot dmg då döda jag nån som hoppade ut med vapen och sen hoppar de till oss i vc och säger att de var kartellen så gick jag tillbaka o tog han.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat försökt hoppa in i dom andras gängbilar för att fortsätta med scenariot eller hade jag kunnat hoppa ut och ta upp händerna för att låta polisen ta mig och senare sätta mig i support för att kriga på de

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte hoppa ut och skjuta mot polisen och försöka ha lite roligare rp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka