Network19 | Ansökan till Support [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Network19

Icke Medlem
Meddelanden
573
Reaction score
33
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Network19#7166

Ange ditt födelsedatum 30 Oktober 2005

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar så kommer jag vara inne mellan, 15:00 till 23:30

På helgerna så kommer jag vara inne mellan, 9:00 till 04:00

Berätta om dig själv Jag är en grabb som är 15 jag är 180cm lång och jag har ett stort intresse av RP. Jag är en trevlig grabb som är social jag är väldigt duktig på att prata och vara trevlig mot andra. Jag har ett stort intresse av fordom och datorer. jag vill jobba med bilar när jag blir stor för att jag älskar bilar väldigt mycket. Jag brukar vara på min kusins jobb för att han jobbar med bilar det är väldigt kul att vara där för då får jag hjälpa till och fixa bilar.

Vad skulle du göra om du blir staff? jag skulle göra staden till en högre RP nivå och göra staden till ett bättre samhälle. Jag vill också se till att folk sköter sig på staden. Jag vill att folk ska ha en bra tid när dom är inne på värden och sköta sig så det blir en bättre RP nivå. Jag gillar inte när folk lallar och bryter mot regler för det gör bara så RP nivån blir sämre. Är väldigt aktiv och sköter mig och vill att folk ska kunna sköta sig också. Om dom inte gör det och om jag ser dom inte göra det så kan jag kicka eller banna dom så dom kan lära sig av sitt misstag. Jag vill göra så folk kan få en bra och en trygg spelmiljö. För då tycker folk att det blir roligare att spela på servern. jag vill hjälpa folk i support också och vill försöka hjälpa dom där så deras problem löser sig. Jag kommer också va opartiskt och kommer ta kritick för kunna utveckla mig som en staff. jag kommer spectata folk och se så dom sköter sig men om dom bryter mot regler och jag ser det så blir det ban eller om det är en mildare regel dom dom bryter mot så kommer jag kicka dom. Jag hoppas att jag kommer kunna bidra med ett bra samhälle med alla andra Staffs och göra så alla Staffs kan ha ett bra community med varandra. Jag kommer vara i support och hjälpa folk när dom behöver det, kommer även hjälpa nya folk eller bara om dom behöver hjälp inne i värden

Hur länge har du spelat på Multistaden? jag har spelat på multistaden i 7 månader, och har runt 500 timmar på Multistaden. har spelat väldigt mycket för har tyckt att det har varit jätte roligt att spela på Multistaden

Vad är det som får dig att vilja bli support på just Multistaden? Jag vill bli support på Multistaden för att jag vill kunna bidra med ett bra samhälle i staden. Jag vill även förbättra serverns rp nivå så servern kan nå så hög rp nivå som möjligt och det kommer bidra med roligare scenarion och roligare tid när man är inne och Rp på multistaden. har tidigare varit staff på multi så det underlättar genom att jag kan reglerna inom multistadens rp jag är ej rädd för att banna folk och har starkt emot korruption. Jag gillar verkligen att hjälpa folk när dom har problem eller om någon behöver hjälp i support. I support ärenden kommer jag som support kommer jag kunna ta ärendet med en professionell ton och alltid vara trevlig mot dom jag hjälper och någon skriker eller inte beter sig så kommer det innebära en varning eller att jag mutar dom. Jag kommer vara en aktiv staff som kommer göra sitt jobb i forum och ingame. Kommer kolla forum på Ban överklagan och liknade saker. Om jag ser någon bryta på en mildare regel så kommer det bidra med en kick men om det är en grovare regel så kommer det bidra med en Ban.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? Jag vet att jag kommer bidra till en väldigt bra staff team och vara seriös för att kumna förbättra servern med alla Staffs och spelare. samt att jag kommer kunna höja RP nivå. har tidigare varit staff på multistaden och det kommer underlätta för kan redan mycket om staff och kommandon och sånt. Om jag blir Staff så kommer jag kunna höja RP nivån mycket mer. Om någon skriker på discorden och joinar folks stör ej kommer jag att ge han en varning om han gör det igen ger jag han varning 2 och om han gör det sista gången bannar jag han i discorden.

Har du några tidigare erfarenheter? Ja det har jag,

1: Jag har varit staff på multistaden innan så jag vet många kommandon och vet hur man ska vara som staff.

2:Vdm är när man kör över någon med bilen eller ramar folks bilar.

3:meta gaming betyder att du tar info ooc och tar det ic.

4:suntförnuft betyder att du tillexempel inte skulle börja skjuta på ett torg i verkligheten men gör det ingame.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det kan jag här är några av dom som jag kan:

/sqlunban [Steamnamn] = unbannar personen

/setjob [Id] [Jobbnamn] [rank] = ger ett jobb till en person

/giveitem [Id] [föremål] [hur många] =ger en person ett föremål

/giveweapon [ID] [vapen] [Ammo] = ger en person ett vapen

/kick [id] [anledning] = kickar en person

/Dv = Delete vehicle = tar bort ett fordon

/tpm (ID) =att man tpar någon till en eller till dom

/v saab 93

/sqlsearch [Steamnamn]

/sqlbanoffline [permid] [Tid] [Andledning]

/sqlbanhistory=man kan titta om någon har fått ban och anledningar, samt vilken Staff som utfört ban.

/bring=för att tpa en person till dig.

/Freeze=för att frysa en person så han inte röra sig

/goto id=för att gå tpa till personen

/toggleid=för att se personens id

/noclip

Skulle du säga att du har lätt att lära dig saker och vidare anpassa dig utifrån system? Ja jag är lätt och lära mig saker. och kommer ihåg väldigt bra

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir support är du beredd att sluta spela där då? Jag spelar bara på multistaden för det är den roligaste servern och tycker om stadens Community och hoppas jag kan göra staden till ett ännu bättre community om jag blir Staff.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Jag vill bara säga att multi är sen riktigt bra server

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka