- Meddelanden
- 11
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus
Vad heter du på discord? Rasse rassel#3660
Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är vaken och aktiv mellan 16-00 varje dag men jag ska börja gymma och då kommer det nog vara närmare 17-00 varje dag. med små pauser emellan som brukar vara typ 15 min. ibland spelar jag tidigt typ vid 6-8 på morgonen
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 1 och en halv månad har spelat innan också. snart 2 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivt kickad 1 gång i en timme för halv ooc för att jag skrev /sme dagdrömmer när jag skulle gå på toa. file:///C:/Users/Rasmus/OneDrive/Skrivbord/bantotal
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla kontroll på rpn som sker runt dem och på så sätt göra staffs jobb lättare. detta innebär saker som om de ser någon tala ooc så kan de kicka dem eller om de gör vdm så kan de även kicka dem och skicka bevis till staffs för att få Tempban eller Ban. eller som det står bland vad en servervakts jobb är så är deras jobb bland annat att lätta trycket från staffs.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ser många personer som pratar ooc och t.ex cop baitar och snor polisbilar men saken med det är att oftast när det är sådana små saker så hinner man intre kalla staffs för de går kanske och pratar ooc och sedan direkt lämnar så man hinner inte kalla staffs. eller om folk snor din polisbil så är det för sent att skicka report för de har förmodligen redan krashat och lämnat servern. jag menar såklartr inget illa med detta men alltså som staff så är det ju mycket mer man måste göra och staffs fokuserar nog på större saker som rdm och vdm medan sv kan hjälpa till med dem små sakerna. också att eftersom jag är utbildare så skulle det vara bra att kunna revva folk när de har dött efter att man sköt dem och rpar på att det är gummikulor
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kooruption är at man lyssnar på folk och inte kickar folk för att de t.ex. är ens vänner. så om jag som polis skulle vara ute och patrullerar med min kolega och ser att han börjar köra helt galet och kör på folk och pratar ooc och sedan struntar i det så räknas det som korruption. men om jag och min kolega skulle ptrullera och sedan så skulle vi hamna i en skottlossning och jag och min kollega skulle bli nerskjutna i ett giltigt scenario och sedan om jag brevvade mig och min kolega så skulle det räknas som om jag abusar min SV roll.
Vad heter du på discord? Rasse rassel#3660
Ange ditt födelsedatum 19 Maj 2010
Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är vaken och aktiv mellan 16-00 varje dag men jag ska börja gymma och då kommer det nog vara närmare 17-00 varje dag. med små pauser emellan som brukar vara typ 15 min. ibland spelar jag tidigt typ vid 6-8 på morgonen
Hur länge har du varit medlem på Unive? Runt 1 och en halv månad har spelat innan också. snart 2 månader.
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har blivt kickad 1 gång i en timme för halv ooc för att jag skrev /sme dagdrömmer när jag skulle gå på toa. file:///C:/Users/Rasmus/OneDrive/Skrivbord/bantotal
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt har som uppgift att hålla kontroll på rpn som sker runt dem och på så sätt göra staffs jobb lättare. detta innebär saker som om de ser någon tala ooc så kan de kicka dem eller om de gör vdm så kan de även kicka dem och skicka bevis till staffs för att få Tempban eller Ban. eller som det står bland vad en servervakts jobb är så är deras jobb bland annat att lätta trycket från staffs.
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag ser många personer som pratar ooc och t.ex cop baitar och snor polisbilar men saken med det är att oftast när det är sådana små saker så hinner man intre kalla staffs för de går kanske och pratar ooc och sedan direkt lämnar så man hinner inte kalla staffs. eller om folk snor din polisbil så är det för sent att skicka report för de har förmodligen redan krashat och lämnat servern. jag menar såklartr inget illa med detta men alltså som staff så är det ju mycket mer man måste göra och staffs fokuserar nog på större saker som rdm och vdm medan sv kan hjälpa till med dem små sakerna. också att eftersom jag är utbildare så skulle det vara bra att kunna revva folk när de har dött efter att man sköt dem och rpar på att det är gummikulor
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Kooruption är at man lyssnar på folk och inte kickar folk för att de t.ex. är ens vänner. så om jag som polis skulle vara ute och patrullerar med min kolega och ser att han börjar köra helt galet och kör på folk och pratar ooc och sedan struntar i det så räknas det som korruption. men om jag och min kolega skulle ptrullera och sedan så skulle vi hamna i en skottlossning och jag och min kollega skulle bli nerskjutna i ett giltigt scenario och sedan om jag brevvade mig och min kolega så skulle det räknas som om jag abusar min SV roll.